عصر متاورس
آموزش ایردراپ سویی SUI ( گام به گام ) - دریافت توکن SUI

آموزش ایردراپ سویی SUI ( گام به گام ) - دریافت توکن SUI

پیش گفتار 

دراین بخش از ایردراپ های هفتگی عصر متاورس، به چگونگی شرکت در ایردراپ Sui و دریافت توکن های رایگان SUI می‎‎‎‎‎‎پردازیم. درادامه باما همراه باشید تا متوجه شویم چگونه می‎‎‎‎‎‎توان شانس خودرا برای دریافت توکن های بیشتر افزایش داد. 

نگاهی به سویی Sui

سویی Sui، یک بلاکچین غیرمتمرکز با توان عملیلاتی بسیار بالاست که از ذخیره سازی افقی مقیاس پذیری بهره می‎‎‎‎‎‎گیرد. هدف Sui، ایجاد پیشرفت های گام به گام در فناوری بلاکچین است که به توسعه دهندگان این امکان را می‎‎‎‎‎‎دهد، تا تجربیات جدیدی را برای کاربران Web 3.0 به وجود آورند. 

این شبکه توسط توسعه دهندگان سابق سازمان تحقیق و توسعه بلاکچین پیشرفته متا (Meta نام جدید فیس بوک سابق است)، ایجاد شده است. این گروه باتجربه، ابتدا دورهم جمع شدند تا Mysten Labs را تشکیل دهند (شرکت پشت Sui). این گروه توسعه دهنده همچنین درحال ساخت یک زبان برنامه نویسی قراردادهای هوشمند منبع باز به نام Move است.

Sui برای اعتبارسنجی و تایید تراکنش ها از الگوریتم اثبات سهام (PoS) بهره می‎‎‎‎‎‎گیرد. 

ایردراپ Sui چیست؟

Sui، درحال حاضر شبکه آزمایشی خودرا به کار گرفته است. به این معنا که اکنون بهترین زمان برای تولید شواهد بلاکچین برای دریافت ایردراپ است. تجربه ای که از ایردراپ های گذشته به دست آورده ایم، نشان می‎‎‎‎‎‎دهد که هرچه تعامل بیشتری با بلاکچین داشته باشید، ایردراپ های بیشتری به دست خواهید آورد. 

انتظار می‎‎‎‎‎‎رود که Sui، ایردراپ های طبقه ای را ارائه کند و توکن های رایگان بیشتری به کسانی که بیشترین تعامل را با بلاکچین داشته اند، ارائه دهد. درادامه به صورت خلاصه مراحل شرکت در ایردراپ Sui را نام می‎‎‎‎‎‎بریم و پس از آن، به بررسی هرکدام از مراحل می‎‎‎‎‎‎پردازیم.

آموزش شرکت در ایردراپ SUI و دریافت توکن های رایگان

برای شرکت در ایردراپ و دریافت توکن های رایگان SUI به صورت زیر عمل کنید :

1- استفاده از کیف پول Sui.

2- از دیسکور سویی، توکن های SUI درشبکه آزمایشی را درخواست کنید.

3- یک NFT در شبکه آزمایشی Sui ایجاد کنید.

4- توکن های خودرا در شبکه Sui معامله کنید.

5- یک نام دامنه در شبکه Sui، ایجاد کنید.

6-با برنامه های غیرمتمرکز Capys در سویی تست نت (شبکه آزمایشی Sui)، تعامل داشته باشید. 

توضیح مراحل بالا به ترتیب ذکر شده: 

1- سویی Sui، دارای یک کیف پول اختصاصی است که می‎‎‎‎‎‎توانید با نصب و استفاده از این کیف پول، شانس بیشتری برای دریافت توکن های SUI داشته باشید. برای نصب کیف پول روی لینک کلیک کنید. این کیف پول درنسخه های اندروید و ios برای موبایل و به شکل افزونه کروم برای مرورگر، دردسترس است. 

2- می‎‎‎‎‎‎توانید از طریق این لینک، به انجمن دیسکورد Sui، بپیوندید و شانس خودرا برای دریافت توکن های بیشتر، افزایش دهید. 

3- با تعامل با برنامه های NFT در شبکه Sui، شانس بیشتری برای واجد شرایط شدن خواهید داشت. خرید و فروش، ایجاد و طراحی NFT ها، کارهایی است که می‎‎‎‎‎‎توانید برای تعامل بااین برنامه انجام دهید ( روی لینک کلیک کنید ).

4- با معامله و مبادله توکن های خود در صرافی movEX، می‎‎‎‎‎‎توانید تعامل بیشتری با بلاکچین داشته و شانس خودرا افزایش دهید. movEX یک صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال است که از یک بازارساز خودکار (AMM) برای انجام معاملات کاربران استفاده می‎‎‎‎‎‎کند (برای دسترسی به این صرافی، روی لینک کلیک کنید).

5- با ثبت یک دامنه با نام SUI، می‎‎‎‎‎‎توانید تعامل بالایی با بلاکچین داشته و شانس بیشتری به دست آورید (روی لینک کلیک کنید).

6- با تعامل داشتن با برنامه های غیرمتمرکز Dapp این اکوسیستم، علاوه بر افزایش شانس خود برای ایردراپ SUI، می‎‎‎‎‎‎توانید انتظار دریافت پاداش از برنامه های غیرمتمرکز را داشته باشید (روی لینک کلیک کنید).

ارزدیجیتال SUI و توکنومیک آن

SUI ارزدیجیتال بومی و اصلی شبکه Sui است. توکن SUI برای ایفای 4 هدف اصلی دراین اکوسیستم طراحی شده که عبارت است از؛ پرداخت هزینه کارمزدها، استیکینگ و پاداش به استیکرها، حاکمیت جامعه محور و کمک به اقتصاد شبکه Sui. طراحی توکنومیک SUI، نشان می دهد : 

عرضه کل این توکن برابر با حداکثر عرضه آن و برابر با 10میلیارد SUI است که چیزی حدود 500 میلیون از آن درگردش است. نحوه تخصیص توکن به شرح زیر است : 

1- 20% از عرضه کل به مشارکت کنندگان اولیه اختصاص یافت. (شامل شرکت کنندگان ایردراپ می شود)

2- 14% از عرضه کل به سرمایه گذاران اختصاص یافت (شامل شرکت کنندگان در پیش فروش های اولیه می شود). 

3- 10% از عرضه کل به خزانه داری بنیاد اختصاص یافت.

4- 6% از عرضه کل، به برنامه دسترسی به انجمن و آزمایش کنندگان برنامه، اختصای یافت.

5- 50% باقی مانده، برای ذخیره انجمن درنظر گرفته شد.

سخن پایانی و نتیجه گیری : 

هیچ منبع رسمی از سمت این پروژه، برگزاری یک ایردراپ را تایید نکرده است. بااین حال تیم Sui در وبسایت رسمی خود، اعلام کرده است که توزیع توکن های SUI، به اعضای اولیه جامعه و حامیان را در اولویت کار قرار می‎‎‎‎‎‎دهد. شما می‎‎‎‎‎‎توانید به جای شرکت در ایردراپ های Sui، در پیش فروش های اولیه این پروژه شرکت کنید. دراین صورت می‎‎‎‎‎‎توانید کاملا به دریافت توکن های خود، اطمینان داشته باشید. 

در آخر شما می‎‎‎‎‎‎توانید سؤالات یا تجربیات خودرا باما ودیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و برای دریافت مشاوره رایگان می‎‎‎‎‎‎توانید از چت آنلاین و دیگر راه های ارتباطی سایت استفاده کنید. همچنین با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار کریپتو آگاه شوید.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI
پروژه متاورس متاکید MetaCade و توکن MCADE - بازی بلاکچینی پروژه متاورس متاکید MetaCade و توکن MCADE - بازی بلاکچینی
ایردراپ متامسک - آموزش دریافت توکن رایگان از کیف پول متامسک ایردراپ متامسک - آموزش دریافت توکن رایگان از کیف پول متامسک
آموزش ایردراپ zkSync - چگونه شانس خودرا افزایش دهیم آموزش ایردراپ zkSync - چگونه شانس خودرا افزایش دهیم
ایردراپ استارک نت و دریافت توکن STRK - شبکه StarkNet ایردراپ استارک نت و دریافت توکن STRK - شبکه StarkNet

1 نظر ثبت شده !

  1. ایردراپ ها به درد نمیخوره دنبالش نرین من رفتم نتیجه نداد سر کاریه

  1. ممنون از نظر شما، بله ایردراپ ها قطعی نیستند و اگر به دنبال یک سرمایه گذاری قطعی هستید بهتره از پیش فروش های ICO، IDO و IGO استفاده کنید. اما باتوجه به رایگان بودن ایردراپ ها، می تونه یک راه مناسب و راحت برای کسب درآمد باشه. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید