عصر متاورس
بازی متاورسی Prospectors (جستجوگران) و ارز دیجیتال PGL

بازی متاورسی Prospectors (جستجوگران) و ارز دیجیتال PGL

Prospectors یک بازی استراتژی اقتصادی چند نفره است که در بلاکچین EOS راه‌اندازی شد و سپس به بلاکچین Wax منتقل گردید و هم اکنون روی این بلاک‎‎‎‎‎چین فعالیت می‌کند. شبکه WAX، به عنوان یکی از پلتفرم‌های امن برای ایجاد، خرید، فروش و مبادله دارایی‌های غیرمثلی (NFT ها) در هر کجای دنیا محسوب می‌گردد. این پلتفرم دسترسی به توکن‌های NFT را برای همه بازیکنان امکان‌پذیر می‌کند.

تمام فعالیت‌های درون بازی توسط قرارداد هوشمند اجرا می شود و تمام دارایی‌های کاربران در بلاکچین، در اختیار وی قرار می‌گیرد. بازیکنان می‌توانند در این پلتفرم در داخل بازی با یکدیگر وارد تعامل شوند. هر بازیکن حق کنترل سه شخصیت بازی (کارگر) را دریافت می‌کند که در جهت منافع وی کار می‌کنند. ارز درون بازی که PGL نام دارد برای انجام تراکنش‌های مالی در درون بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رمز ارز همچنین در قالب پاداش به کاربران ارائه می‌گردد و دارندگان آن در رأی گیری برای تصمیمات حاکمیتی پروژه شرکت داده می‌شوند.

در این بازی مهیج، فرصت‌های زیادی برای دستیابی به طلا پیش روی کاربران قرار دارد. آنها می‌توانند با به دست آوردن طلا درحین بازی، درآمد واقعی کسب کنند. در این بازی، این بازیکنان هستند که استراتژی خود برای ایجاد ثروت را انتخاب می‌کنند. آنها می‌توانند برای دیگران کار کنند و در ازای آن پول دریافت کنند یا با استخدام کارگر به منظور تولید مواد و طلا، کسب و کار خود را ایجاد نمایند.

متاورس Prospectors چگونه کار می‌کند؟

بازیکنان بازی خود را در پروژه Prospectors با سه کارگر و یک نقشه شروع می‌کنند. سپس دو راه پیش‌رو دارند؛ یا بازی رایگان انتخاب کرده و به عنوان کارگر، کارهای دستی مانند جابجایی مواد در نقشه را انجام دهند و در ازای آن دستمزد دریافت می‌کنند و یا می‌توانند روی یک قطعه زمین مجازی در بازی سرمایه‌گذاری کرده و روند کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را تسریع ببخشند.

هدف اصلی در این بازی به دست آوردن طلای درون بازی است که می‌توان آن را با یک ارز دیجیتال دیگر مبادله کرد.

در این پلتفرم روش‌های مختلفی برای کسب ثروت در اختیار کاربران قرار دارد. آنها می‌توانند به سادگی منابعی مانند زغال سنگ، آهن، چوب، سنگ و ... را استخراج کنند و پس از پردازش از آنها در ساخت معادن، کارخانه‌ها و ساختمان‌ها و ابزارهای صنعتی استفاده کنند. یا با سایر بازیکنان وارد معامله شوند، یا در قالب یک تیم در جهت اهداف مشترک گام بردارند.

بازیکنان با ارتقای کسب و کار و رسیدن به سطوح بالاتر، می‌توانند کارگران بیشتری را به خدمت بگیرند و از مزایای بیشتر بازی بهره‌مند شوند. همچنین می‌توانند هر ماده‌ای که استخراج یا تولید می‌کنند را بفروشند.

کسب درآمد از بازی جستجوگران (Prospectors)

بازی بلاکچینی رایگان Prospectors آموزش کسب درآمد

راه‌های مختلفی در این بازی برای کسب درآمد وجود دارد؛ می‌توانید به دنبال پیدا کردن طلا باشید، کالا بفروشید، کارگری کنید، کسب و کار خود را راه‌اندازی نمایید. تلاش زیاد در هر فعالیت می‌تواند شما را به سود بالایی برساند. اگرچه با داشتن NFT های اصلی بازی می‎‎‎‎‎توانید سریعتر به درآمد برسید اما این یک بازی رایگان برای شروع است (Free To Earn) و می‎‎‎‎‎‎توانید بدون نیاز به سرمایه اولیه بازی کنید و پس از کسب تجربه و درصورت تمایل، سرمایه گذاری انجام دهید. برخی از فعالیت هایی که در طی بازی می‎‎‎‎‎‎‎توانید به آن مشغول شوید شامل موارد زیر است:

کشف و استخراج کنید

شما می‌توانید در این بازی بهترین نقشه‌ها را کشف کنید. منابع مختلفی مانند زغال سنگ، آهن، خاک رس، چوب، سنگ و طلا استخراج کنید. عملیات استخراج مواد معدنی می‌تواند به صورت دستی یا با ایجاد شرکت‌های بزرگ استخراج صورت گیرد. با پردازش این منابع می‌توانید آنها را برای ساخت ساختمان‌ها مورد استفاده قرار دهید یا از طریق فروش آنها به سایر بازیکنان کسب درآمد کنید.

بسازید و توسعه دهید

می‌توانید با ساخت معادن، کارخانه‌ها و سایر ساختمان‌های صنعتی در زمین‌های خود، کسب و کار خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. تجهیزات و مواد موردنیاز شهروندان جستجوگر را ایجاد نمایید. با هر ارتقاء ساختمان، فضای بیشتری برای فعالیت کارگران اضافی ایجاد می‌شود و این امر مزیت بیشتری برای بازیکن در طول بازی در پی دارد.

تولید کنید

در طی بازی می‌توانید دارایی‌های ارزشمند مختلفی را برای استفاده در کسب و کار خود یا برای فروش تولید کنید. شروع به پردازش منابع مختلف به منظور ساخت وسایل نقلیه، مواد و ابزار موردنیاز کسب و کارها کنید. بازیکنان در بازی به ابزارهایی برای مصارف روزمره، مواد اولیه برای ساخت و ساز و ارتقا سطح زمین‌ها و ساختمان‌ها، وسایل نقلیه برای حمل و نقل و ... نیاز خواهند داشت که با تولید و فروش آنها می‌توانید درآمد کسب کنید.

خرید و فروش کنید

شما می‌توانید هر چیزی را که استخراج کرده یا ساخته‌اید بفروشید. قیمت گذاری دارایی‌های درون بازی براساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. محصولاتی که با توجه به نیاز جامعه درون بازی ساخته شوند، می‌توانند سود بیشتری را در معاملات به دست آورند.

در این بازی حتی با دست خالی می‌توانید چیزی استخراج کنید یا ابزاری بسازید.

تعامل داشته باشید

با اتحاد و همکاری با سایر بازیکنان می‌توانید راه رسیدن به کسب و کار خود را تسهیل و تسریع ببخشید. از دوستان خود بخواهید به شما بپیوندند.

ارز دیجیتال PGL و توکنومیک آن

PGL ارز دیجیتال اختصاصی بازی Prospectors است. یک توکن کاربردی و حاکمیتی با استاندارد ERC-20 که برای اقتصاد این اکوسیستم ضروری است. ارز PGL در متاورس Prospectors برای مواردی مانند؛ پرداخت های درون شبکه و تراکنش های مالی، پاداش به کاربران، مشارکت در دائو (DAO)، استیکینگ و کسب پاداش کاربرد دارد. همچنین می توانید طلایی را که در طول بازی استخراج کرده اید به توکن های PGL تبدیل کرده و بفروشید.

طبق اطلاعات توکنومیک، حداکثر عرضه PGL برابر با عرضه کل آن و برابر با 220 میلیون واحد است که چیزی حدود 64,5 میلیون از آن در گردش است.

نویسنده : فریبا فتحی

نویسنده : فریبا فتحی

نوشتن هنر است و درکنار هم چیدن کلمات و ساخته و پرداخته کردن جملاتی ناب که بتواند خواننده را سر شوق آورد انتخاب من است.

پست های مرتبط

بازی بلاکچینی آئوروری Aurory و توکنAURY - کسب درآمد رایگان بازی بلاکچینی آئوروری Aurory و توکنAURY - کسب درآمد رایگان
بازی متاورسی Farmers World و توکنومیک آن - نحوه کسب درآمد بازی متاورسی Farmers World و توکنومیک آن - نحوه کسب درآمد
بازی متاورسی رایگان گریت Grit و کسب NFT - همکاری Gala و Epic بازی متاورسی رایگان گریت Grit و کسب NFT - همکاری Gala و Epic
INO - عرضه اولیه NFT به زبان ساده - صفر تا صد INO ها INO - عرضه اولیه NFT به زبان ساده - صفر تا صد INO ها

1 نظر ثبت شده !

  1. ندارم

نظرات خود را با ما در میان بگذارید