عصر متاورس
دریافت توکن رایگان از ایردراپ Omni Network - شبکه Omni چیست

دریافت توکن رایگان از ایردراپ Omni Network - شبکه Omni چیست

پیش گفتار 

دراین مقاله از ایردراپ های عصر متاورس، به معرفی ایردراپ احتمالی شبکه Omni می‎‎‎‎‎‎پردازیم و روش‎‎‎‎‎‎‎‎‎های افزایش شانس در دریافت توکن‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بیشتر را بررسی می‎‎‎‎‎‎کنیم. Omni یک بلاکچین بین زنجیره ای با ایردراپی آسان است که می‎‎‎‎‎‎توانید در کمتر از 20 دقیقه مراحل دریافت توکن را به اتمام برسانید.

1- دریافت ایردراپ Omni Network (شبکه Omni)

شبکه Omni یک فناوری بلاکچین لایه 1 است که همه ی RollUp هارا به هم متصل می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند و به توسعه دهندگان این امکان را می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎دهد تا برنامه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎هایی سازند که درتمام مجموعه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها قابل دسترس خواهد بود. و با گرفتن مجدد اتر ETH، ایمن خواهند شد. به طور خلاصه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توان گفت Omni Network، نسل بعدی بلاکچین‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های لایه 1 است که هم از نظر امنیت و هم از نظر عملکرد، پیشرو است.

 شبکه Omni به تازگی 18 میلیون دلار سرمایه را از طریق یک دور سرمایه گذاری با حمایت سرمایه گذاران برجسته مانند؛ Polygon، Pantera Capital، Coinbase، Jump Crypto، The Sparten Group، Hashed و Two Sigma Ventures جمع آوری کرده است. 

تیم شبکه Omni همچنین، شریک اصلی فناوری خودرا به عنوان Eigenlayer (لایه ویژه)، با اولین تیم‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های RollUp شامل؛ آزمایشگاه پالیگان Polygon Labs، آربیتروم Arbitrum، استارک‎‎‎‎‎ویر StarkWare Ltd (توسعه دهندگان Starknet)، اسکرول Scroll ZKP و Linea اعلام کرده اند. 

هرکدام از پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های ذکر شده، ایردراپ مخصوص خودرا دارند، بنابراین با شرکت در ایردراپ Omni می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانید بایک تیر دونشان زده و شانس دریافت توکن از ایردراپ این پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها را برای خود افزایش دهید. 

اطلاعات فنی ایردراپ و توکن : 

1- احتمال وجود ایردراپ : شبکه Omni تاکنون هیچ توکن و یا ایردراپی را اعلام نکرده است، بااین حال دردسترس بودن شبکه آزمایشی Omni، و نیاز به توکن برای اشتراک دراین شبکه، احتمال انتشار توکن و ایردراپ را در آینده نشان می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎دهد. 

2- نحوه تخصیص توکن : اطلاعاتی دردسترس نیست. 

3- سختی ایردراپ : ایردراپ Omni با وظایف نسبتا ساده ای همراه است. 

4- توکنومیکساطلاعاتی دردسترس نیست. 

5- کاربرد توکن : اطلاعاتی در دسترس نیست.

6- زمان مورد نیاز برای تکمیل وظایف : حدودا 20 دقیقه

دراینجا راهنمای ایردراپ توکن های شبکه Omni آورده شده : 

Omni به تازگی شبکه آزمایشی خودرا باز کرده و برخی از وظایف اجتماعی را برای کاربران تنظیم کرده است که آن‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها را تکمیل کنند. این ممکن است نشان دهنده این باشد که شبکه Omni درحال آماده شدن برای ایردراپ نهایی است. توجه داشته باشید که برای ایرداپ، نیاز به ادعای دو OAT خواهیم داشت، اولی به معنای قرار گرفتن در لیست کاربران اولیه پروژه و دومی برای امکان دسترسی به شبکه آزمایشی خواهد بود. برای شرکت در ایرداپ و دریافت توکن، به روش زیر عمل کنید. 

1- وظایف خودرا در Galex کامل کنید : 

کیف پول دیجیتال خودرا به صفحه Galex در شبکه Omni متصل کنید. توییتر آن‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها را دنبال کنید و به دیسکورد بپیوندید و توییت آن‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها را لایک کنید. سپس با ادعای OAT، به عنوان کاربران اولیه شبکه Omni شناخته می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شوید. 

2- ادعای OAT دوم با تعامل بیشتر با Galex :

با اتصال کیف پول خود به صفحه Galex، فضای Galex را دنبال کنید. برای تکمیل کار، یک تراکنش را در زنجیره Omtimisim انجام دهید. سپس می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانید دومین OAT خودرا ادعا کنید که به شما امکان دسترسی به شبکه آزمایشی را می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎دهد.

3- دریافت توکن‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های شبکه آزمایشی : 

روی Faucet شبکه آزمایشی Omni بروید. آدرس کیف پول خودرا وارد کنید و سپس روی "Fund" کلیک کنید. این صفحه گاهی با خطا مواجه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود، دراین صورت دوباره امتحان کنید.

4- استیکینگ (سهام گذاری) : 

کیف پول خودرا به آدرس Farm.omni.network متصل کنید، شبکه آزمایشی Omni را اضافه کرده و به آن سوویچ کنید (آموزش ادد کردن شبکه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها به متامسک). سپس توکن‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های خودرا به اشتراک بگذارید (استیکینگ یا سپرده گذاری).

5- پاداش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های استیکینگ را مطالبه کنید : 

به برگه "Claim" بروید، دراین قسمت مشاهده می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کنید که چه مقدار MEME از طریق استیکینگ OMNI کسب کرده اید. برای دریافت پاداش خود، روی گزینه "Claim Now" کلیک کنید.

6- وظایف را در QuestBoard تکمیل کنید : 

به Zealy Questboard شبکه Omni بروید. وظایف را کامل کنید. این وظایف شامل دنبال کردن شبکه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های اجتماعی آن‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها، دعوت از دوستان برای پیوستن به Omni و پاسخ به آزمون است. در متن زیر پاسخ گزینه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مسابقه Zealy شبکه Omni آورده شده که می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانید از آن استفاده کنید ::

 {{  C، A، B، D، A، B، A، C، B، C، A، A، A، A، D  }} 

سخن پایانی 

Omni Network نسل جدیدی از بلاکچین‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های لایه 1 است که اخیرا شبکه آزمایشی خودرا آزاد کرده و وظایفی را برای تکمیل به کاربران ارائه داده است. این نشان دهنده یک ایردراپ بالقوه در آینده ای نزدیک است. از مزیت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های ایردراپ Omni می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توان به سادگی ایردراپ و کم هزینه بودن آن اشاره کرد. به این معنا که شما نیازی به سرمایه گذاری نداشته و می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانید با انجام وظایفی مانند لایک کردن و دنبال کردن شبکه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های اجتماعی Omni واجد شرایط ایردراپ شوید. 

از دیگر مزیت شرکت در این ایردراپ این است که شما با انجام وظایف برای یک ایردراپ می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانید واجد شرایط چندین ایردراپ شوید (شبکه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها و پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎هایی که با Omni تعامل و همکاری دارند).

در آخر شما می‎‎‎‎‎‎‎‎توانید تجربیات و سؤالات خودرا در بخش نظرات با گروه عصر متاورس و دیگر کاربران سایت به اشتراک گذاشته و با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار متاورس و بلاکچین آگاه شوید. 

سلب مسئولیت : توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن منابع فارسی و درست برای شما پارسی زبانان عزیز بوده و هیچ گونه سرمایه گذاری را تایید یا رد نمی کند. بنابراین مسئولیت تمام سرمایه گذاری‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها برعهده شخص شما خواهد بود.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

ایردراپ متامسک - آموزش دریافت توکن رایگان از کیف پول متامسک ایردراپ متامسک - آموزش دریافت توکن رایگان از کیف پول متامسک
هوش مصنوعی گراف The Graph و ارزدیجیتال GRT - اطلاعات بلاکچین هوش مصنوعی گراف The Graph و ارزدیجیتال GRT - اطلاعات بلاکچین
آموزش ایردراپ سویی SUI ( گام به گام ) - دریافت توکن SUI آموزش ایردراپ سویی SUI ( گام به گام ) - دریافت توکن SUI
2 ارز دیجیتال هوش مصنوعی 2023 - سرمایه گذاری در کریپتو AI 2 ارز دیجیتال هوش مصنوعی 2023 - سرمایه گذاری در کریپتو AI
ایردراپ Lens Protocol و دریافت توکن های رایگان پروتکل لنز ایردراپ Lens Protocol و دریافت توکن های رایگان پروتکل لنز

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید