عصر متاورس
ایردراپ متامسک - آموزش دریافت توکن رایگان از کیف پول متامسک

ایردراپ متامسک - آموزش دریافت توکن رایگان از کیف پول متامسک

پیش گفتار

به درخواست کاربران سایت، تصمیم گرفتیم توی بخش ایردراپ های عصر متاورس، طی هرهفته، یکی از پروژه‎‎‎‎‎هایی رو معرفی کنیم که قراره ایردراپ بدن. و دریافت ایردراپ رایگان اون رو آموزش بدیم. توی این مقاله به بررسی و آموزش ایردراپ کیف پول متامسک می‎‎‎‎‎‎‎پردازیم. 

ایردراپ چیست ؟

ایردراپ یک روش جمع آوری سرمایه برای ایده ها، پروژه ها و برنامه هاست. یک پروژه بلاکچینی بااین روش توکن‎‎‎‎‎‎‎های خودرا معرفی می‎‎‎‎‎‎کند و کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند به صورت رایگان یا باهزینه پایین، در این ایردراپ ها شرکت کنند و مقداری توکن اون پروژه رو به دست بیاورند. زمانی که توکن مورد نظر با موفقیت در صرافی ها فهرست شد، کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند توکن‎‎‎‎‎‎‎‎های خودرا که اکنون ارزش بیشتری پیدا کرده اند، معامله کنند.

بنابراین زمانی که در یک ایردراپ شرکت می‎‎‎‎‎‎کنید، باید درنظر داشته باشید که توکن موردنظر برای معامله دردسترس نبوده و تا زمانی که در صرافی ها فهرست نشود، قادر به معامله آن نخواهید بود. شما می‎‎‎‎‎‎توانید به سادگی در ایردراپ‎‎‎ های رایگان شرکت کنید و امیدوار باشید که به زودی توکن‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های خودرا منتشر کنند. این روش می‎‎‎‎‎‎تواند سودقابل توجهی به همراه داشته باشد. 

ایردراپ، کمی مشابه روش عرضه اولیه سکه (ICO)، است. اما برای درک بهتر و دریافت اطلاعات بیشتر می‎‎‎‎‎‎توانید به مقاله "ایردراپ چیست" مراجعه کنید. 

متامسک MetaMask چیست ؟

متامسک یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین کیف پول‎‎‎‎‎‎های دیجیتالی با بزرگترین پایگاه کاربری و یکی از محصولات شرکت معتبر ConsenSys است، که در سال 2016 فعالیت خودرا به شکل افزونه کروم برای مرورگر ها شروع کرد و درنهایت در سال 2020 نسخه‎‎‎‎‎‎های اندروید و ios حودرا برای گوشی ها، منتشر کرد. 

پیش از شرکت در ایردراپ، بهتر است نگاهی به خبر پایین (بیانیه متامسک در 31 مارس ) بیاندازید : 

شایعات مبنی بر ایردراپ متامسک 

در پی یک اسنپ‎‎‎‎‎‎‎شات مبنی بر دریافت توکن رایگان متامسک، که  طی روزهای اخیر در فضای مجازی پخش شد؛ در 31 مارس، متامسک طی یک توییت اعلام کرد که : {{

شایعات نادرستی درباره یک اسنپ‎‎‎‎‎‎‎شات، یک ایردراپ و غیره وجود دارد. این شایعات نه تنها دروغ هستند، بلکه خطرناک هم هستند. شایعات فرصت‎‎‎‎‎‎‎هایی را برای کلاهبرداران و حملات فیشینگ ایجاد می‎‎‎‎‎‎کند.

لطفا این روزها مراقب سایت‎‎‎‎‎‎های جعلی باشید.}}


ایردراپ متامسک

منبع : سایت خبری CoinTelegraph

تاریخ راه اندازی توکن متامسک با نماد MASK

سؤال اصلی اینجاست که متامسک انتشار یک توکن را تایید کرده است یا خیر؟

 خبری که در بالا مرور کردیم، نشان دهنده این نیست که متامسک نخواهد توکن‎‎‎‎‎‎های خودرا منتشر کند. چراکه پیش تر هم، جوزف لوبین مدیرعامل ConsesSys (شرکت پشت متامسک) در مارس سال 2022 اعلام کرد که قصد دارد توکن خودرا راه اندازی کند. اگرچه لوبین جزئیات بیشتری درمورد تاریخ راه اندازی توکن ارائه نکرده، بااین حال متامسک اشاره کرد که توکن خودرا بانماد MASK، راه اندازی خواهد کرد. 

بنابراین می‎‎‎‎‎‎توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده نزدیک متامسک توکن بومی خودرا با نماد MASK راه اندازی کند. 

شرکت در ایردراپ متامسک و دریافت توکن MASK

برای شرکت در ایردراپ متامسک، باید طبق مراحل زیر اقدام کنید. همه ما با کیف پول متامسک آشنایی داریم و از اون برای معاملات روزانه خود استفاده می‎‎‎‎‎‎کنیم، پس به این کار به عنوان یک کار روزمره نگاه کنید که می‎‎‎‎‎‎تواند مزایای ارزشمندی به همراه داشته باشد. توجه کنید هرچه فعالیت بیشتری انجام دهید، شانس خودرا برای دریافت توکن‎‎‎‎‎‎‎‎های بیشتر، افزایش خواهید داد. 

قدم های پیش نیاز 

قدم اول

کیف پول متامسک را از این لینک دانلود کنید (سایت رسمی متامسک)،

قدم دوم

کیف پول متامسک را نصب و راه اندازی کنید (آموزش نصب و اضافه کردن شبکه های مختلف به متامسک).

قدم های اصلی 

1- مقداری توکن را به کیف پول خود واریز کنید، و یا از آن برداشت کنید (از متامسک برای معامله توکن‎‎‎‎‎‎‎‎‌های خود استفاده کنید).  

2- با برنامه‎‎‎‎‎های غیرمتمرکز (Dapps) کاربردی در شبکه اتریوم، تعامل داشته باشید. برنامه‎‎‎‎‎‎‎هایی مانند : 

صرافی یونی‎‎‎‎‎‎‎سوآپ UniSwap

صرافی سوشی سوآپ SushiSwap

پلتفرم وام دهی آووی Aave

3- از ویژگی Swap برای مبادله انواع توکن ها استفاده کنید : 

کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند بااستفاده از قابلیت معامله داخلی پلتفرم، بین رمزارز های مختلف مبادله کنند. توصیه می‎‎‎‎‎‎کنم توکن های ERC-20 را در شبکه اصلی اتریوم، معامله کنید. چراکه ConsenSys روی محصولات اتریوم تمرکز و توجه ویژه ای دارد (البته به این نکته توجه کنید که هزینه تراکنش در شبکه اتریوم بالاتر از سایر شبکه هاست). 

4- بین شبکه های مختلف پل بزنید

بریج (Bridge) یا پل زدن، به معنای جابه جایی رمزارزها بین شبکه ها با استاندارد های مختلف است. متامسک قابلیت Bridge را برای انتقال دارایی ها از شبکه اتریوم به دیگر شبکه‎‎‎‎‎‎های بلاکچین فراهم می‎‎‎‎‎‎کند و درحال حاضر از شبکه‎‎‎‎‎‎های اتریوم Ethereum، زنجیره بایننس BNB Smart Chain، پالیگان PolyGon و آوالانچ Avalanch پشتیبانی می‎‎‎‎‎‎کند. 

توصیه می‎‎‎‎‎‎کنم چندین تراکنش انجام دهید تا شانس خودرا در ایردراپ افزایش دهید. 

5- ایجاد و استفاده از Gnosis Safe

Gnosis Safe یک ارائه دهنده کیف پول‎‎‎‎‎‎های چند امضایی و یک پلتفرم مدیریت ارزهای دیجیتال است. Gnosis Safe شریک تجاری ConsenSys (شرکت توسعه دهنده متامسک) است. شما می‎‎‎‎‎‎توانید وارد وبسایت رسمی Gnosis شده، یک نام و یک شبکه برای ایجاد حساب امن خود انتخاب کنید. سپس صاحبان حساب امن و تعداد مالکان مورد نیاز برای تایید تراکنش‎‎‎‎‎‎های ایمن، را تایید کنید. 

6- به برنامه Infura بیوندید 

Infura نیز متعلق به شرکت ConsenSys است. Infura مجموعه از ابزارهای توسعه دهنده، API های بلاکچین و زیرساخت هایی را برای توسعه دهندگان برنامه‎‎‎‎‎‎های Web 3.0 فراهم می‎‎‎‎‎‎کند. برای پیوستن به برنامه Infura،  ابتدا وارد وبسایت رسمی Infura شوید، و مشخصات خودرا ارسال کنید. 

توجه داشته باشید که پیوستن به این برنامه، مستلزم دانش و تجربه در اجرای زیرساخت‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بلاکچین و همچنین قابلیت مشارکت و ارائه بازخورد درمورد مسائل و محصولات مختلف آن هاست. 

7- حمایت مالی از متامسک در GitCoin

همانطور که می‎‎‎‎‎‎دانید متامسک برای استفاده رایگان است، بنابراین برای ادامه فعالیت خود نیازمند کمک‎‎‎‎‎‎های مالی است. شما می‎‎‎‎‎‎توانید ادر GitCoin ثبت نام کنید و سپس کمک مالی خودرا به متامسک اهدا کنید. 

مرتبط : GitCoin چیست؟

سؤالات متداول 

1- شرکت در ایردراپ متامسک، پیچیده است؟ 

همه ما از کیف پول متاسمک برای انجام فعالیت‎‎‎‎‎‎‎‎های روزانه استفاده می‎‎‎‎‎‎کنیم. بنابراین شرکت در ایردراپ متامسک، مانند یک کار روزمره و بسیار ساده خواهد بود. 

2- چه مقدار از عرضه کل به ایردراپ تعلق دارد؟ 

هیچ جزئیاتی وجود ندارد که نشان بدهد چه مقدار از عرضه کل به ایردراپ ها اختصاص خواهد یافت. 

3- متامسک توکن می دهد؟ 

متاسمک به صراحت اعلام کرده است که توکن‎‎‎‎‎‎های خودرا با نماد MASK راه اندازی خواهد کرد. بااین حال هنوز جزئیات بیشتری درباره تاریخ آن وجود ندارد.

4- چگونه می توانم واجد شرایط شوم؟ 

هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر چگونگی شرکت در ایردراپ متامسک وجود ندارد. بااین حال می‎‎‎‎‎‎دانیم که با تعامل بیشتر با متامسک، از طریق روش هایی که در بالا آوردیم، شانس بیشتری برای واجد شرایط شدن خواهیم داشت.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بلاکچین کاوا  Kava و ارزدیجیتال KAVA - وام دهی در دیفای DeFi بلاکچین کاوا Kava و ارزدیجیتال KAVA - وام دهی در دیفای DeFi
بازی بلاکچینی آئوروری Aurory و توکنAURY - کسب درآمد رایگان بازی بلاکچینی آئوروری Aurory و توکنAURY - کسب درآمد رایگان
هوش مصنوعی در بلاکچین - معرفی بهترین ارزهای دیجیتال AI هوش مصنوعی در بلاکچین - معرفی بهترین ارزهای دیجیتال AI
معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI
پروژه هوش مصنوعی فچ Fetch.AI و ارزدیجیتال FET - راهنمای جامع پروژه هوش مصنوعی فچ Fetch.AI و ارزدیجیتال FET - راهنمای جامع
پروژه متاورس متاکید MetaCade و توکن MCADE - بازی بلاکچینی پروژه متاورس متاکید MetaCade و توکن MCADE - بازی بلاکچینی

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید