عصر متاورس
OneTo11 - بررسی بازی متاورس و توکن 1TO11 - بازی بلاکچینی

OneTo11 - بررسی بازی متاورس و توکن 1TO11 - بازی بلاکچینی

پیش گفتار

متاورس OneTo11 یک اکوسیستم بازی‎‎‎‎‎‎های فانتزی برپایه بلاکچین پالیگان "Polygon" و زنجیره بایننس BNB با بیش از 2 میلیون کاربر فعال است. OneTo11 ارائه دهنده مجموعه بازی‎‎‎‎‎‎هایی برای گوشی‎‎‎‎‎‎های اندروید و ios با هدف کسب درآمد است. دارایی‎‎‎‎‎‎های بازی‎‎‎‎‎‎های OneTo11 در قالب NFT‎‎‎‎‎‎ها هستند. و بازیکن‎‎‎‎‎‎ها می‎‎‎‎‎‎توانند به ایجاد NFT های جدید و خرید و فروش ‎‎‎‎‎‎ها بپردازند. 

در ادامه چگونگی کسب درآمد از OneTo11، توکنومیک آن و بخش‎‎‎‎‎‎های مختلفی را مورد بحث و بررسی قرار می‎‎‎‎‎دهیم تا بدانیم آیا می‎‎‎‎‎توان به این بازی سودآور اعتماد کرد و یا یک پروژه کلاهبرداریست؟

بازی متاورسی OneTo11

پروژه متاورسی OneTo11 یک شبکه اجتماعی فانتزی است که در نسخه‎‎‎‎‎‎های اندروید و ios برای موبایل منتشر شده. OneTo11 اولین برنامه موبایل هندی است که به عنوان یک اکوسیستم بازی معرفی می‎‎‎‎‎شود. این برنامه بازی‎‎‎‎‎‎های متفاوتی برای کاربران با روش‎‎‎‎‎‎های متفاوت برای کسب درآمد ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد. بازی‎‎‎‎‎‎هایی مانند کریکت، فوتبال فانتزی، مبارزه‎‎‎‎‎‎های اکشن و ... . 

بازی‎‎‎‎‎‎های متاورسی زیادی برپایه بلاکچین به وجود آمده اند که هدف کسب درآمد را دنبال می‎‎‎‎‎‎کنند. اما عموم این پروژه‎‎‎‎‎‎ها نیاز به سرمایه گذاری اولیه خواهند داشت و این مسئله می‎‎‎‎‎‎تواند ماهیت بلاکچین مبنی بر غیرمتمرکز بودن را از بین ببرد چراکه در این صورت کاربران بدون سرمایه نمی‎‎‎‎‎‎توانند در پروژه شرکت داشته باشند. OneTo11 برخلاف اکثر پروژه‎‎‎‎‎‎های متاورسی خودرا یک برنامه Free To Earn معرفی کرده و ادعا می‎‎‎‎‎کند کاربران بدون نیاز به سرمایه اولیه می‎‎‎‎‎‎توانند از این برنامه کسب درآمد بالایی داشته باشند. هرچند این ادعا درست نیست چراکه در این صورت کسب درآمد از این بازی بسیار زمان‎‎‎‎‎‎بر است. اما بصورت رایگان نیز می‎‎‎‎‎‎توانید از بخش‎‎‎‎‎‎هایی از این اکوسیستم به کسب درآمد بپردازید. 

OneTo11 دارای 2 میلیون کاربر فعال روزانه است که این امر محبوبیت بالای آن را نشان می‎‎‎‎‎دهد. دارایی‎‎‎‎‎‎های درون بازی در قالب NFT (توکن‎‎‎‎‎‎های غیرمثلی) هستند که می‎‎‎‎‎توانید به خرید و فروش و یا گسترش و ایجاد آن‎‎‎‎‎‎ها بپردازید. برای شرکت در مسابقات نیاز به سرمایه‎‎‎‎‎‎گذاری اولیه خواهید داشت و زمانی که پرداخت شما تایید شود می‎‎‎‎‎توانید در مسابقات شرکت کرده و برنده باشید. این پرداخت‎‎‎‎‎‎ها توسط توکن بومی این پلتفرم با نماد 1TO11 انجام می‎‎‎‎‎شود. 

برای برداشت درآمد خود می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانید به دو روش عمل کنید. روش عمل رایگان است اما بین 24 تا 48 ساعت زمان می‎‎‎‎‎‎‎برد. در روش دوم شما مبلغی را به عنوان کارمزد پرداخت می‎‎‎‎‎‎‎‎کنید تا به صورت فوری وجه خودرا برداشت کنید.

روش های کسب درآمد از بازی بلاکچینی OneTo11

برای کسب درآمد از برنامه OneTo11 می‎‎‎‎‎‎توانید از 3 روش استفاده کنید؛ شرکت در مسابقات و کسب پاداش، معرفی کاربر جدید و تشکیل گروه و درآخر دریافت کمیسیون در ازای سرمایه گذاری کاربران معرفی شده. به هرحال تفاوتی نمی‎‎‎‎‎‎کند، مهم است با هر روش که احساس بهتری دارید به کسب درآمد بپردازید. همچنین درنظر داشته باشید پیش از شروع کسب درآمد باید اطلاعات خودرا راجع به آن تکمیل کنید.

1-  شرکت در مسابقات یا بازی های فانتزی: 

OneTo11 یک اکوسیستم بازی است که بازی‎‎‎‎‎‎های متفاوتی را برای قشر‎‎‎‎‎‎های مختلف و علاقه مندی‎‎‎‎‎‎های متفاوت ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد. شما می‎‎‎‎‎‎توانید با شرکت در مسابقات به کسب درآمد بپردازید. OneTo11 یک جدول امتیازت دارد که بازیکن‎‎‎‎‎‎هایی با رتبه‎‎‎‎‎‎های برتر را نمایش می‎‎‎‎‎‎دهد و به 75 درصد از بازیکن‎‎‎‎‎‎های برتر جوایزی اهدا می‎‎‎‎‎‎کند. این رقم (75 درصد) نسبت به سایر بازی‎‎‎‎‎‎های بلاکچینی منصفانه و جذاب است. شما می‎‎‎‎‎‎توانید در بازی‎‎‎‎‎‎هایی مانند کریکت، فوتبال و ... شرکت کنید و برنده شوید. 

2- کسب درآمد با معرفی:

 با ثبت نام در این برنامه یک کد ارجاعی دراختیار شما قرار می‎‎‎‎‎‎گیرد. می‎‎‎‎‎‎‎توانید این کد را دراختیار دوستان خود قرار دهید و هرکس که از طریق شما (کد شما) در این برنامه ثبت نام کند مبلغی برای شما واریز خواهد شد. نفر دوم شخص دیگری معرفی می‎‎‎‎‎‎کند و بازهم برای شما پاداشی درنظر گرفته می‎‎‎‎‎‎‎شود و شما می‎‎‎‎‎‎‎توانید تا سطح 11 از زیرمجموعه‎‎‎‎‎‎های خود، درآمد داشته باشید.  

3- کمیسیون شبکه:  

سومین راه کسب درآمد از OneTo11 دریافت کمیسیون شبکه است. افرادی که توسط شما معرفی شده اند، سرمایه گذاری خواهند کرد و شما بابت تمام فعالیت‎‎‎‎‎‎ها و یا سرمایه گذاری‎‎‎‎‎‎ها مبلغی را به عنوان کمیسیون دریافت می‎‎‎‎‎‎کنید. اگر سطح یک از زیرمجموعه شما سرمایه گذاری کند تا 1.5 درصد کمیسیون برای شما درنظر گرفته می‎‎‎‎‎‎شود. 

هر روش می‎‎‎‎‎‎تواند بسیار سودآور باشد، نکته مهم برای کسب درآمد از هر روش این است که شما اطلاعات کاملی راجع به هرکدام داشته باشید و تفاوتی ندارد باهر روش که با شرایط شما مطابقت دارد می‎‎‎‎‎توانید از OneTo11 کسب درآمد داشته باشید. 

توکن 1TO11

بازی OneTo11 دارای یک ارز بومی با نام خود پروژه و با نماد 1TO11 است. توکن 1TO11 برای خرید و فروش دارایی‎‎‎‎‎‎های NFT درون بازی استفاده می‎‎‎‎‎‎شود. NFT‎‎‎‎‎‎هایی مانند سلاح، آواتار‎‎‎‎‎‎ها، پوسته و دیگر دارایی‎‎‎‎‎‎های درون بازی با توکن 1TO11 معامله می‎‎‎‎‎‎شوند. این توکن همچنین برای پرداخت هزینه مسابقات استفاده می‎‎‎‎‎‎شود. شما برای شرکت در مسابقات نیاز به پرداخت هزینه دارید و این هزینه با توکن 1TO11 پرداخت می‎‎‎‎‎‎شود. برخی اطلاعات پایه مانند رتبه بندی، قیمت لحظه ای و دیگر اطلاعات مربوط به توکن را می‎‎‎‎‎‎توانید از سایت مرجع CoinMarketCap مشاهده کنید.

توکنومیک ارز 1to11

توکنومیک به معنای بررسی پارامترهای اثر گذار بر قیمت یک دارایی دیجیتال است و یکی از پراهمیت ترین مراحل برای سرمایه گذاریست. برای شناخت یک پروژه، بررسی توکنومیک اهمیت به سزایی دارد به همین جهت نگاهی به توکنومیک 1TO11 میاندازیم. 

این توکن بر پایه بلاکچین پالیگان و زنجیره بایننس با قیمت اولیه 0.017 منتشر شد.

توکن 1TO11 دارای عرضه کل 1,000,000,000 است. 

حدود 13 درصد از عرضه کل که برابر با 130,000,000 توکن است، در پیش فروش خصوصی فروخته شد. و حدود 0.75 درصد برابر با 7.500.000 توکن در فروش عمومی عرضه شد.

عرضه درگردش فعلی این توکن برابر با 11,700,000 است و چیزی حدود 234,000 دلار ارزش بازار دارد.

برنامه توزیع توکن 1TO11 به شرح زیر است : 

25.7% برای انجمن، 15% برای گروه بازاریابی، 9% برای اعضای تیم، 9.8% برای تامین استخرهای نقدینگی، 12% برای گروه توسعه، 7% برای مشاوران، 6% برای استخرهای استراتژی، 4% فروش بذر (Seed)، 9 درصد برای پیش فروش خصوصی و 2.5 درصد برای فروش عمومی درنظر گرفته شده است. 

سخن پایانی 

توجه داشته باشید این مقاله با هدف اطلاع رسانی گردآوری شده و تنها هدف آموزشی را دنبال می‎‎‎‎‎‎‎کند و هیچ گونه سرمایه گذاری را تایید یا رد نمی‎‎‎‎‎‎‎کند. بنابراین مسئولیت تمام سرمایه گذاری‎‎‎‎‎‎ها برعهده شخص شما خواهد بود. توصیه می کنم پیش از هرگونه سرمایه گذاری، اطلاعات خودرا تکمیل کنید تا از ضرر‎‎‎‎‎‎های احتمالی جلوگیری شود.

با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار و اطلاع رسانی‎‎‎‎‎‎ها آگاه شوید. همچنین باعث خوشنوی ماست تا تجربیات یا سؤالات خودرا در بخش نظرات باما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

درآخر توجه داشته باشید این بازی را تنها از برنامه‎‎‎‎‎‎های معتبر دانلود کنید تا در دام حملات کلاهبرداری نیافتید. می‎‎‎‎‎‎توانید از سایت مرجع این بازی، گوگل پلی و یا اپ استور آن را دانلود کنید.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

Web 3 (وب 3) چیست - بهترین ارزها و پروژه های Web 3.0 Web 3 (وب 3) چیست - بهترین ارزها و پروژه های Web 3.0
بایننس توکن (BNB) چیست؟ بایننس توکن (BNB) چیست؟
5 بازی بلاکچینی برتر 2022 - بازی های متاورسی در حال توسعه 5 بازی بلاکچینی برتر 2022 - بازی های متاورسی در حال توسعه
تامادوج Tamadoge - معرفی بازی متاورسی برای سرمایه گذاری 2022 تامادوج Tamadoge - معرفی بازی متاورسی برای سرمایه گذاری 2022
Silks - معرفی بازی بلاکچینی Silks - دنیای اسبدوانی در متاورس Silks - معرفی بازی بلاکچینی Silks - دنیای اسبدوانی در متاورس
پالیگان چیست؟ آشنایی با بلاکچین پالیگان و ارزدیجیتال MATIC پالیگان چیست؟ آشنایی با بلاکچین پالیگان و ارزدیجیتال MATIC
ییلد فارمینگ - آموزش گام به گام کشت سود Yield Farming - جامع ییلد فارمینگ - آموزش گام به گام کشت سود Yield Farming - جامع
UFO Gaming - بررسی توکن های UFO و UAP - راهنمای بازی متاورسی UFO Gaming - بررسی توکن های UFO و UAP - راهنمای بازی متاورسی

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید