عصر متاورس
اوربیت نتورک Orbit Network چیست - ORNCS قانونی است ؟

اوربیت نتورک Orbit Network چیست - ORNCS قانونی است ؟

پیش گفتار 

اوربیت نتورک (Orbit Network) چیست؟ باتوجه به تقاضای برخی از کاربران تصمیم گرفتم دراین مقاله به بررسی شبکه اوربیت بپردازم. اگر شبکه اوربیت نتورک را در گوگل جستجو کنید با واژگانی مانند کلاهبرداری، اسکم و غیرقانونی مواجه می‎‎‎‎‎‎شوید. 

توی این مقاله قصد داریم به صورت بی طرفانه به بررسی این شبکه بپردازیم تا متوجه شویم آیا واقعا یک شبکه کلاهبرداری است ؟ و یا خیر.

اوربیت نتورک Orbit Network چیست؟

 Orbit Network که با نام ONCS (مخفف عبارت Orbit Network Chain Server) نیز شناخته می‎‎‎‎‎‎شود، در سال 1996 در کالیفرنیا آمریکا پایه گذاری شد و سپس در سال 2006 مجموعه خودش رو به اروپا منتقل کرد و به طور رسمی فعالیت خودش را آغاز کرد. این کمپانی در نوامبر 2019 یک ورکشاپ عظیم در کشور ترکیه برگزار کرد که منجر به جذب کاربران زیادی شد. این کمپانی از ایده های خلاقانه و جدید در حوزه کریپتو و دیگر موارد پشتیبانی می‎‎‎‎‎‎کند و به دنبال فنآوری های جدید است. خدمات این کمپانی کمی پیچیدگی دارد، اولا به این خاطر که در چندین حوزه فعالیت می‎‎‎‎‎‎کند و دوما به این خاطر که اطلاعات مبهمی در سایت OrbitNetwork.net ثبت شده است. به همین خاطر خدمات و فعالیت های این کمپانی را در بخش های زیر بررسی می‎‎‎‎‎‎کنیم و سپس به ارزهای دیجیتال این شبکه می‎‎‎‎‎‎پردازیم. 

تجارت و معامله 

1- فارکس Forex

کسب و کارها، سرمایه گذاران، معامله گران، بانک ها و دولت ها برای سفته بازی و مبادله ارز به بازار فارکس روی می‎‎‎‎‎‎آورند. فارکس در برخی کشور ها با نام FX یا بازار ارز نیز، شناخته می‎‎‎‎‎‎شود. یکی از بزرگترین بازارهای مالی جهان با بیش از 4 تریلیون دلار سرمایه درگردش. بازار فارکس به صورت شبانه روزی فعالیت می‎‎‎‎‎‎کند و به همین علت محبوبیت بیشتری نسبت به بازار بورس دارد. چراکه شما می‎‎‎‎‎‎توانید در هرلحظه از شبانه روز معاملات خودرا انجام دهید.


2- تجارت ارزهای دیجیتال

ترید کردن ارزهای دیجیتال به معنای حفظ موقعیتی است که ارزش یک ارز در برابر یک ارز دیگر افزایش یا کاهش یابد.

3- تجارت CFD

CFD یک ابزار معاملاتی به حساب می‎‎‎‎‎‎آید که به شما امکان می‎‎‎‎‎‎دهد بدون این که مالکیت انحصاری چیزی را داشته باشید، بتوانید از حرکت قیمت ها نفع ببرید. این به عنوان معامله حاشیه ای یا Margin نیز شناخته می‎‎‎‎‎‎شود. اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‎‎‎‎‎‎کنید، احتمالا با این نوع از معاملات آشنایی دارید. 

4- محصولات و کالا

کالا به دارایی های فیزیکی مانند نفت خام، طلا، الماس، ذرت، لوبیا و ... گفته می‎‎‎‎‎‎شود. یک قرارداد استاندارد بین خریداران و فروشندگان کالا وجود دارد که جزئیات قرارداد را مشخص می‎‎‎‎‎‎کند و باید رعایت شود. در معاملات کالا، شرکت کنندگان مختلفی وجود دارند؛

الف- سفته بازان

دراین جا به منظور سرمایه گذارانی است که ابزارها و منابع را برای کاهش خطرات وافزایش سود، ترکیب می‎‎‎‎‎‎کنند. درست مانند صندوق های سرمایه گذاری مشترک، نقش سفته بازان تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری برای مدیران و مالکان است. 

ب- نهاد های تجاری

این ها عموما شرکت های تولیدی هستند که در تولید، فرآوری و فروش یک کالا نقش دارند. نهاد های تجاری بیشتر معاملات انجام شده در بازار کالا را به خود اختصاص می‎‎‎‎‎‎دهند. 

پ- سفته بازان خرد

به معامله گرانی اطلاق می‎‎‎‎‎‎شود که به واسطه حساب های خود، به معامله برای دلال کالا کمک می‎‎‎‎‎‎کنند. سفته بازان کوچک به طور کلی می‎‎‎‎‎‎توانند باعث نوسانات قیمت در بازار کالا شوند. 

پیشنهاد و فروش اولیه 

1- STO ها 

Security Token Offering یا به اختصار STO، به معنای پیشنهاد اولیه توکن های امنیتی است. STO دسترسی به توکن های اوراق بهادر را در مقابل توکن های کاربردی ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد. دراین روش دارایی های فیزیکی مشهود است و نشان دهنده مالکیت بخشی از سهام شرکت است. این نوعی سرمایه گذاری است که به شما امکان می‎‎‎‎‎‎دهد به جای دریافت توکن ها و فروش دوباره آن ها، بتوانید در تصمیم گیری های یک شرکت حق رای داشته باشید. و در دارایی ها و درآمد های حاصل از شرکت سهیم باشید. 

قیمت پایه برای سرمایه گذاری در STO های اوربیت نتورک، درحال حاضر برابر با 399 هزار دلار آمریکاست.

2- ICO ها

Initial Coin Offering یا به اختصار ICO به معنای پیشنهاد اولیه سکه است. یک روش جمع آوری سرمایه برای ایده ها و پروژه هایی که قصد دارند عمومی شوند و به دنبال تبلیغات و جمع آوری هزینه هستند.

حداقل میزان سرمایه گذاری در ICO های اوربیت نتورک درحال حاضر برابر با 199 هزار دلار آمریکاست.

توسعه بلاکچین 

سه نوع مختلف از فناوری بلاکچین در شبکه Orbit وجود دارد که به بلاکچین های عمومی، بلاکچین های خصوصی و بلاکچین های کنسرسیوم دسته بندی می‎‎‎‎‎‎شوند. 

الف - بلاکچین های عمومی به بلاکچین هایی اطلاق می‎‎‎‎‎‎شود که هیچ محدودیتی برای دسترسی نخواهند داشت و هرکسی می‎‎‎‎‎‎تواند اعتباربخش باشد و در یک الگوریتم اجماع شرکت کند. اعتبارسنجی در بلاکچین های عمومی مزایای اقتصادی به همراه خواهند داشت. 

ب - برای شرکت یا استفاده از بلاکچین های خصوصی نیاز به مجوز های خصوصی خواهید داشت. این مجوز ها گاهی با پرداخت پول به شما داده می‎‎‎‎‎‎شود. بلاکچین های خصوصی برخلاف بلاکچین های عمومی کاملا متمرکز هستند.

پ - بلاکچین های کنسرسیوم ترکیبی از بلاکچین های خصوصی و عمومی است و به صورت نیمه غیرمتمرکز عمل می‎‎‎‎‎‎کنند. 

اینترنت اشیاء ( IOT )

Internet Of Things یا به اختصار IOT به معنای اینترنت اشیاء است. دستگاه های هوشمند، بخش اعظم اطلاعات مورد نیاز اینترنت اشیاء را ایجاد می‎‎‎‎‎‎کنند که باید در زمان واقعی تجزیه و تحلیل اطلاعات استفاده شوند. اینجاست که Orbit Network وارد عمل می‎‎‎‎‎‎شود. کمپانی اوربیت نتورک از یادگیری ماشینی (Mechine Learning) استفاده می‎‎‎‎‎‎کند تا بتواند زمینه اطلاعات را افزایش دهد و اقداماتی را بدون نیاز به دخالت انسان انجام دهد. 

پلتفرم ها و معماری اینترنت اشیاء، دنیای واقعی را به دنیای مجازی متصل می‎‎‎‎‎‎کند. اوربیت نتورک به شرکت ها کمک می‎‎‎‎‎‎کند تا اتصال و امنیت دستگاه های اینترنت اشیاء را کنترل و مدیریت کنند، اطلاعات دستگاه هارا تامین کنند، دستگاه هارا به سیستم های پشتیبان پیوند دهند و از قابلیت همکاری اینترنت اشیاء مطمن شوند و در آخر برنامه های کاربردی اینترنت اشیاء را ایجاد و اجرا کنند. 

ارزهای دیجیتال اوربیت نتورک OrbitNetwok

:: {{ اوربیت نتورک 3 دارایی دیجیتال با نمادهای NYE، SNL و RKN را اجرا می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند}}.

این ترجمه ای از " صفحه درباره ما وبسایت رسمی اوربیت نتورک" است. درادامه به بررسی همین یک خط می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پردازیم!

ارزدیجیتال RKN

ارزدیجیتال راکون RKN، درزمان درج مقاله رتبه 370# کوین مارکت‎‎‎‎‎‎کپ است. حداکثرعرضه این توکن برابر با 285,714,286 است که چیزی حدود 243 میلیون از آن درگردش است. 

راکون یک شبکه مبتنی بر بلاکچین است که برای اتصال زیرساخت ها، ماهواره ها و سیستم های ارتباطی در اکوسیستم های بدون واسطه (بدون نیاز به اعتماد به شخص ثالث)، طراحی و توسعه یافته است. این شبکه، از قراردادهای هوشمند برای کنترل فرکانس، شبکه های برق هوشمند، دستگاه های کنترل بی‎‎‎‎‎‎‎‎‎سیم و سایر برنامه ها استفاده می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند.

هولدرهای ارزدیجیتال RKN 

کل آدرس ها : 666 

آدرس های فعال در 24 ساعت :  -

نکته جالب توجه درباره این ارزدیجیتال این است که 10 نفر از دارندگان این توکن، بیش از 99% از کل توکن هارا دراختیار دارند! 

ارزدیجیتال SNL

ارزدیجیتال SNL، در رتبه نامشخصی از کوین مارکت کپ قرار دارد. به این معنی که این ارز را در فهرست تایید نشده قرار داده. تنها یک خط راجع به این توکن در سایت CoinMarketCap درج شده؛ { توکن SNL، خودرا به عنوان یک دارایی پایدار (استیبل کوین)، با پشتوانه اتریوم Ethereum توصیف می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند که هدف آن حذف ریسک های بازار و امنیتی است}.  

اگر وارد وبسایت رسمی SNL شوید، متوجه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شوید که برای خرید و یا فروش این توکن هیچ لینک، اطلاعات یا هیچ راهی دراختیارتون نیست. حتی هیچ اسمی از پروژه اوربیت نتورک توی این سایت درج نشده. علاوه بر سایت، در وایت پیپر SNL Token نیز، هیچ اشاره ای به اوبیت نتورک نشده، حتی یک کلمه!

ارزدیجیتال NYE

ارزدیجیتال NYE، درحال حاضر دررتبه 860# از کوین مارکت کپ است. حداکثر عرضه این توکن برابر با 600 میلیون است که چیزی حدود 7.1 میلیون از آن درگردش است. ارزدیجیتال NYE متعلق به یک صرافی ارزهای دیجیتال به نام " Newyork Exchange " است. که از قراردادهای هوشمند برای تسهیل سرمایه گذاری های شفاف و تراکنش های کارآمد از طریق پردازش های توزیع شده، استفاده می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند.

هولدرهای ارزدیجیتال NYE

کل آدرس ها : 2570 

آدرس های فعال در 24 ساعت : - 

99.51% از عرضه درگردش این توکن در اختیار تنها 10 آدرس است! 

هیچ نقطه مشترکی و یا کوچکترین اشاره ای به اوربیت نتورک و یا ارتباطی بین دیگر ارزهای نام برده در وبسایت nyeCoin.io، و همچنین در وایت پیپر این پروژه نشده است. 

نقطه اشتراک ارزهای دیجیتال اوربیت نتورک 

نقاط اشتراک بین ارزهای دیجیتالی که اوربیت نتورک مدعی آن هاست، این است که همه ی آن ها ضعیف هستند و رتبه های پایینی دارند. تمام تراکنش ها با ارقام مشخص و طی یک الگوی خاص انجام می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شوند! مالکیت کل توکن ها در اختیار تعداد کمی است. تعداد کیف پول های فعال و غیرفعال روی هم، به طرز مشکوکی پایین است. و در ادامه حتی اگر فرض کنیم پروژه های قدرتمندی هستند، بااین حال هیچ اشاره ای به اوربیت نتورک نکرده اند که سندیت اداعاهای اوربیت را ثابت کند.

آیا اوربیت نتورک یک پروژه کلاهبرداری است؟

تا این جا به بررسی بخش ها و خدمات مختلف Orbit Network پرداختیم. اما چرا ازاین پروژه به عنوان یک پروژه کلاهبرداری یاد می‎‎‎‎‎‎کنند؟

اولین مورد این که اطلاعاتی که در وبسایت رسمی این پروژه درج شده، هیچ سندیت نداشته و به طوری مبهم و غیرشفاف بیان شده است. همچنین هیچ نقشه راه دقیقی از اهداف و برنامه های آینده بیان نشده است. 

بنیان گذاران و تیم پشت پرده این پروژه تاحدودی ناشختانه بوده و هیچ اطلاعات دقیقی از آن ها در دسترس نیست!

همچنین باید به این نکته توجه کنید که اگرچه CoinmarketCap یک وبسایت مرجع است، بااین حال تنها وظیفه معرفی و فهرست کردن ارزهای دیجیتال را برعهده دارد. بنابراین فهرست شدن ارزهای دیجیتال RKN، NYE و SNL در این سایت، هیچ ویژگی مثبتی به اوربیت اضافه نم‎‎‎ی‎‎‎‎‎‎کند. 

مهم ترین نکته که احتمال کلاهبرداری بودن این پروژه را افزایش می‎‎‎‎‎‎دهد، وعده سودهای ثابت و بیش از سایر رقبا است. عموم پروژه های کلاهبرداری با وعده سودهای بیشتر، سعی در تبلیغات و جذب کاربران دارند. متاسفانه کاربران به علت عدم آگاهی کافی، از این وعده ها هیجان زده شده و بدون تکمیل کردن دانش و اطلاعات اقدام به سرمایه گذاری می‎‎‎‎‎‎کنند. 

آخرین مسئله مورد بررسی برای این پروژه، نظرات کاربران و سرمایه گذاران این پروژه است. دراین بین نظرات زیادی مبنی بر رضایت مشتریان به چشم می‎‎‎‎‎‎خورد. بااین حال بیش از 70% از نظرات کاربران منفی است. نه به معنای این که سودهای خود را دریافت نکرده اند، بلکه به خاطر پشتیبانی ضعیف، عدم شفافیت و اعتبار و ... .

سخن پایانی 

در این مقاله به بررسی شبکه اوربیت نتورک Orbit Network پرداختیم. نمی‎‎‎‎‎توان به طور قطع گفت که اوربیت، یک شبکه کلاهبرداری است. چراکه برخی از سرمایه گذاران راضی به نظر می‎‎‎‎‎‎رسند، همچنین اداعاهای این پروژه برای افراد کم تجربه، کاملا منطقی و روشن است. اوربیت ادعا می‎‎‎‎‎‎کند از سال 1996 درحال فعالیت است و تاکنون با چندین صرافی و کمپانی همکاری کرده. 

بااین حال توصیه می‎‎‎‎‎‎کنم اگر مایل به فعالیت و سرمایه گذاری در اوربیت نتورک هستید، اطلاعات خودرا تکمیل کنید و گول ظاهر قضیه را نخورید. دراین بین باید به مطالعه وایت پیپر پروژه، بررسی بنیان گذاران، شماره ثبت، تیم توسعه دهنده،آدرس قرارداد، طراحی توکنومیک، همکاری ها و پشتیبانی های صورت گرفته، مجوز ها و اعتبارات و ... بپردازید. 

سلب مسئولیت : توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا اطلاع رسانی و در اختیار گذاشتن منابع فارسی و درست برای شما عزیزان بوده و هیچ گونه سرمایه گذاری را تایید یا رد نمی‎‎‎‎‎‎کند. بنابراین مسئولیت تمام سرمایه گذاری های شما برعهده شخص شما خواهد بود.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

استیکینگ چیست - Staking یا سپرده گذاری ( راهنمای جامع ) استیکینگ چیست - Staking یا سپرده گذاری ( راهنمای جامع )
Web 3 (وب 3) چیست - بهترین ارزها و پروژه های Web 3.0 Web 3 (وب 3) چیست - بهترین ارزها و پروژه های Web 3.0
معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI
NFT (توکن غیرمثلی) چیست و چگونه کار می کند؟ - ساخت ان اف تی NFT (توکن غیرمثلی) چیست و چگونه کار می کند؟ - ساخت ان اف تی
متاورس چیست؟ (به زبان ساده) - ورود به Metaverse و کسب درآمد متاورس چیست؟ (به زبان ساده) - ورود به Metaverse و کسب درآمد

72 نظر ثبت شده !

  1. جناب ادمین لطف کن وقتی می گی سایت اوربیت نتورک از دسترس خارج شده یه اسکرین شاتی چیز ی بیار الکی بادکنک هوا نکن........

  1. مدت های زیادی سایت داون شده بود دوست عزیز، داخل کامنتها هم دوستان اشاره کرده بودن یمدت سایت بالا نبود نیازی به اسکرین شات نیست داوود جان

  1. درود عزیزان بیایم منصفانه تر به قضیه نگاه کنیم.بنده عزیزانی که نگران سرمایشون هستند رو درک میکنم اما نگرانی بیش از حد و تا امید شدن چیزی رو درست نمیکنه.ما افراد زیادی رو داریم که از اوربیت راضی ان و افرادی هم ناراضی.باید بگم عزیزانی که ناراضی ان شرایط ورود به این بستر رو بخوبی متوجه نشدن و فکر میکردن فقط پولی میزارن و سود دریافت میکنن اما ماهیت این کمپانی نتورک هست ن سرمایه گذاری مثل بانک.الان هر شخصی نتورک کار می‌کنه هیچ مشکلی نداره و هرکس فقط سرمایه گذاشته به مشکل برخورده که باز هم موقتیه و بالاخره سرمایه اش نقد میشه همانطور که مرتب برا افرادی واریز میشه و چون تعداد زیاده این پروسه طولانی خواهد بود. من یادمه زمانی که اوربیت اومد رو پروژه متاورس همه گفتن هیچ خبری از ان اف تی نیست ولی الان براشون واریز شد و الان توی متامسکشون هست و همونا حالا گلایه دارن که چرا کسی نمیخره چون گذاشتن برا فروش.عزیزان تا کی دنبال بهانه تا کی تخریب تا کی عجله.بابا بیتکوین هم بعد سال ها شد این بیت کوین که همه آرزوشونه از قبل میخریدن یا ریسکشو میکردن.جالب اینجاست طرف کل زندگیشو تو ترید باخته هنوز ادامه میده و کسی نمیگه ترید چند هزار نفر و بدبخت کرده یا بورس ایران خودمون چند میلیارد دلار از مردم خورد و هنوز مردم سرمایه می‌زارن.فقط اوربیت شد کلاهبردار فقط اوربیت دیوارش کوتاهه

  1. سلام دوست عزیز ممنون از نظر شما، امیدوارم برای کاربران مفید باشه

  1. سارا خانم با مسئولیت withdrawal چند ماه در حالت processing باقی میمونه ؟ من 5 ماهه برداشتم در حال پردازش هست .

  1. افراد عزیزی که میگن سودشون نقد نمیشه واقعا قابل ستایش هستید که اصلا اطلاعاتتون در حد صفره بلد نیستید اینکارو کنید حتما یا مشکل از تیم و اپلاین بی مسئولیتتونه

  1. با سلام دوستان واقع بین باشید. به خدا کلاه برداریه

  1. ممنون از نظر شما، امیدوارم دوستان استفاده کنند.

  1. با سلام یک ریال هم نذارید ..من سودمو گرفتم از شرکت ولی الان 3ماه سودارو نمیشه نقد یعنی شما همین الان برداشت بزنید سال دیگه سودتونو با 50درصد مالیات میده ..پول ندارید نذارید با پول شما پول سرشاختون یکمش نقد میشه

  1. همین دیشب شب یلدا من سود۳ماه اخیرمو برداشت زدم ۸ماهه هستم کل ۸ماهمو نقد کردم. من نمیدونم اینایی ک میگن ماسودمونو بهمون نداده دقیقا سود چیو میگن اگه سود رفرالعذک درلحظه میاد اکه سود تعادله ک فرداش میاد اکه سود ماهانه س ک من ک دارم بزداشت میزنم شمابالاسزیاتون براتون نقد نمیکنه وگرنه من ک ۸ماهه مرتب سر موقع نقد شده بدون کارمزد حتی ی دلار

  1. سلام ممنون از نظر شما.

    امیدوارم مشکل دوستان دیگه هم حل بشه

     

  1. سلام خدمت همه سرمایه گذاران اصلا معلوم نیست این پروژه کلاه برداریه یا معتبره من ۲ سال اکانت دارم سودا سر ماه واریز میشه ما خودمونو فرض کنیم خودمون صاحب این پروژه هسیم خوب یچیزی ساختنی مثل توکن برای خودمون میسازیم و میتونیم میلیاردها توکن تو حساب همه بریزیم این توکن بیت کوین نیست که دستو بدنمون بلرزه توکن ساختگیه الان منم سودام واریز میشه ولی تو صرافی نمیره اصلا پس این معنی میده که عدد رقمی که داره واریز میشه هیچ ماهییتی نداره وقتی چنج نمیشه الان ۲ ماه هست منم پولم چنج نشده بعد شرکت توکن میزنه میگه بخاطر سختگیری SEC هست که بخوایم به این دید نگاه کنیم پس باید کسایی که ترید کنن محدود بشن چون امریکا محدودیت برداشت گذاشته؟؟اصلا معلوم نیست این شرکت کلاه برداره یا نه فقط امیدوارم بعداز سال جدید این قضیه حل شه فکر هممون راحت شه یا جمع کنن برن یا پولو بدن هروز وارد سایت شدن چک کردن عذاب اور شده واقعا

  1. سلام ممنون از نظرتون. 

    بله امیدورام واقعا تکلیف کاربران مشخص بشه.

  1. اینو یادم رفتم دوستان جدید سردسته ها و بالاسری های این سایت کلاهبردار افتاد تو سایتهایی مثل همینجا و با یه نحوه بیان مسئله تقریبا ثابت همشون میگن درست نیست و کلاهبردار نیست و دلیل داریم مدرک داریم سود میگیریم ثبات و مقرر و هیچ پولی از کسی خورده نشده. ازشون بپرسید چرا یه گروه که دنبال توسعه هست باید روش های پیچیده و سخت و طولانی برای نقد کردن پول مردم ارائه بده و اونم با کمیسیون های کمر شکن. وقتی میگن سود نمیدونم روزانه 1.2 تا 4 درصد برای طرح های مختلف و وقتی تو صفحه برداشت زدن 3 درصد کمیسیون و این حرفا چرا ننوشتن که تهش 20 30 درصد از پولتون میپره سر اینکه ما حتی قیمت ارزی که به گفته خودشون مال خودشونه ولی ما میگیم نیست رو کلی متفاوت هست در اوربیت و صرافی در ضمن اینم یادم رفت بگم تمام پروژه های تخ.می این به اصطلاح کمپانی در سایت های لول پایین فعال شده و تقریبا اکثرشون پروبیت که در و پیکر نداره تقریبا و از خداشه یه نونی بیاد تو سایتش هرچند ناچیز

  1. *** میتونید بگید گردانندگان اوربیت با دلیل و مدرک معتبر با معرفی اصولی مثل تمام سایت ها و شرکت ها کجا هستند و چه کسانی هستند؟ معتبر دارم میگم نه یه اسم بیارید بگید بگید ایناهاش اینا هستن . معتبر یعنی یه ایمیل و شماره موبایل و محل سکونت و کار رسمی باشه بریم ببینیم بله این اقایان /خانم ها دارن تو یه دفتر شیک و درست و حسابی برای مشتریان تلاش میکنند. کم کمش با این پول و صد البته این دفتر باید برطبق گفته های خودشون یه جایی تو امریکا باشه دیگه چون میگن اصل کارشون تو امریکاست و امریکا هست که الان گیر داده نمیتونن پول ملت خر رو بدن سوال و دلیل بسیار بیشتر دارم و گفتم برای احمق ها بیشتر نیاز نیست وقت بذارم برای اون هایی که عاقل هستند هم همین چنتا مورد به نظرم از یه ادم ضربه خورده کفایت میکنه . هرکسی هم عکس فیلم از حساب خواست میتونم به ادمین بدم براش بفرسته

  1. ممنون از نظرتون 

    امیدوارم موفق باشید

  1. ممنون از نظرتون 

    امیدوارم موفق باشید

  1. اول از همه به هر کسی که از الان به بعد داره میاد داخل میگم نیا عزیز کلاهبرداریه - من خودم پول از جیب نذاشتم ولی به اسرار داییم که خیلی مخشو شسته بودن براش 10هزار دلار سرمایه گذاری کردم با مسئولیت خودش البته خودم حساب باز نکردم همون ادمها حساب باز کردن و من فقط به حسابش رسیدگی میکنم. بارها هم گفتم کلاهبرداریه نکن و که خب گوشش بدهکار نبود و نیست. حاضر زیر همین پست برای ادمین کلی دلایل بیارم که اوربیت و ارزهای دیجیتال بنجلش و از همه بدتر پروژه جدیدش به نام متاورس کلاهبرداری محض هست و تمام. یه عزیز نوشته اگر اخبار سایت رو دنبال میکردیم نوشته بوده که چند ماهی مشکل پرداخت خواهد داشت که باید بگم خیلی ساده ای ( چیزای بدتر باید بگم بهت ولی خب ) من 2 و خیلیا مثل من دو ماه قبل اون خبر برداشت زدیم و متاسفانه خب وقتی داستان شدید شد اومدن یه متن مسخره گذاشتن که امریکا ما رو گیر داده و داریم حلش میکنیم. ***میشه بگید جامعه امریکا یا اروپا یا سایر کشورهای جهان اول این پروژه معتبر کجا با هم صحبت میکنن ؟؟ ***میتونید بگید اولتراوس سیتی به جز همین پشکل سایت کجا طرف قرارداد ها و معتبر هست و اصلا توسعه دهندگانش کیا هستن؟ در حالی که به یه ایمیل ساده که زیر سایت های خودشون هم برای ارتباط گذاشتن جواب نمیدن ؟ ***میتونید بگید چرا پیام ها و تیکت ها هیچ گاه پاسخ داده نمیشن؟ ***میتونید بگید چطور برای اصل پول منقضی شده در زمان برداشت 25 درصد در حالت درون شبکه و نزدیک به 50 درصد در امروز 28 ابان 1402 از طریق برداشت با اون ارز تخمیشون پول به جیب میزنن و اصلا چطور اون ارز قیمتش تو سایت اوربیت هنوز 0.022 حساب میشه ولی در سایت دیگه خودشون یعنی پروبیت که نکردن اسمش رو هم متفاوت انتخاب کنن 0.007 مبنای معامله هست و چرا این تفاوت قیمت برطرف نمیشه ؟ ***میتونید بگید چطور ارز راکون که اینقدر داد زدن میبریمش 10 برابر کمتر از 1 سال هنوز بعد 2 3 سال تکون نخورده و تمام کسانی که ابتدای کار 750 دلار خرید کردن بعدش روی 650 دلار بهشون نمایش میده و جالبتر اجازه خورج بیش از 500 راکون رو در ماه به کسی نمیدن و با اون قیمت چیزی حدود 20 سال طول میکشه که شما بتونید تمام اون 650 دلار رو هر ماه 500 راکون یا RKN برداشت بزنید؟؟

  1. سلام ممنون از نظرتون

  1. خیلی برام جالبه ک الکی میان میگن سود نگرفتم من 2ساله یک روز نشده سود نگرفتم بعد شما برای اینکه یه جایی رو خراب کنید میگید کلاهبرداره؟اگر کلاهبرداره مدرک بیار کل سایت های بزرگ دنیا میگن انقلاب متاورس های دنیا مال شرکت اوربیته اونوقت سایت ممد قلی ها نوشتن آیا کلاهبرداری است؟! نه جانم کلاهبردار اونایی هستند ک کامنت دروغ مینویسن ک مردم گمراه بشن

  1. سلام، ممنون از نظر شما، 

    امیدوارم موفق باشید :)

  1. سلام دوست عزیز فرمایش کردید سلب مسئولیت و نقل از منابع فارسی، شما لطفا لینک منابع رو اینجا قرار بدین تا صلاحیت منابع مورد بررسی قرار بگیره

  1. سلام ممنون از نظرتون، 

    منابع استفاده شده در مقاله درج شده : 

    سایت اوربیت نتورک (که درحال حاضر از دسترس خارج شده)، به آدرس : www.orbitnetwork.net

    سایت کوین مارکت کپ : coinmarketcap 

    و بررسی نظرات کاربران این شرکت در ایران و خارج از ایران. 

  1. اشخاصی که اینجا مظلوم نمتیی میکنن اگر یمقدار اخبارهای شرکت اوربیت رو که ماهانه ارائه میده رو میخوندن نه پولشون گیر میکرد نه اینکه الان میزدن تو سرشون شرکت از ۳ ماه پیش گفته فعلا برداشت نزنید اونم بدلیل قوانین کشور امریکا هست که شرکت کاملا پیگیر هست و تا دو ماه بعد برداشت پول به روال قبل برمیگرده و میتونم به جرات بگم معتبرترین جایی که میشه باخیال راحت مشارکت کرد اوربیت هست در ضمن اوربیت بانک نیست که سود بده هرشخص که واردش بشه تو قراردادش مینویسه مشارکت کننده عزیز پس کسی رو شاخه ایی که نشسته نمیبره که بیفته شما شریک شرکت هستید حداقل انقدر وجود داشته باشید که پشت شریکتون حرف نزنید لطفا قرارداد خودتونو بخونید و اخبارها خود شرکت رو دنبال کنید

  1. بنده الان پنج ماهه که هیچ سودی نگرفتم بزرگترین کلاهبرداری تاریخ بوده لعنت بهشون

  1. دوستانی که میان و میگن اوربیت کلاهبرداری نیست لطفا دلیل بیارن و در ضمن من الان نتونستم ۵ ماهه سودمو نقد کنم لطفا بیان و راهکارمنطقی بدن.

  1. سلام به همه دوستان شرکت اوربیت به هیچ عنوان کلاهبرداری نیست و احتمالا عده ای دارن کامنت های الکی میزارن من خودم 1سال تو این شرکت هستم و به هیچ عنوان سودم یک روز دیر نشده ...امیدوارم از سایت های مرجع خارجی برای تحقیقات بیشتر استفاده کنید

  1. من 9ماه هست داخلش سرمایه گذاری کردم راضیم و خیلی خوش حسابه زمینمم گرفتم و ساختمش و مشکل حق شهروندی هم نداشتم و در کل راضیم

  1. سلام ممنون از نظر شما، خداروشکر انشاللله که همیشه در سود باشید

  1. می گن امروز شنبه ششم آبان ماه سودها واریز شده

  1. من یکسال قراداد داشتم تموم شد بعد هشت ماه واریز کردن اما نه تتر من اطلاعات چندانی ندارم گول دوست ظاهری ام خوردن up line هم بود الان نه میتونم نقد کنم فقط به صرافی است که اونم چی بهش میگن کوین هست توکن است مخصوص اوربیت که فقط یه صرافی تون روزی 150000بیساذ تبدیل نداره خلاص اونایی که امروز هم قراداشون تموم بشه انقلاب مهدی شاید بتونند نقد کنن هیچکس هم دیگه نمیاد تو این بازار دروغین که بیا باهات credit کنه . من هم دیگه از قیدش زدم Up line حروم زاده هم ترکیه غیب شده . اگه هموطنی می‌تونه راهنمایی کنه یه شیرینی بهش میدم بتونم نقد کنم پول وام بوده 09300823422

  1. سلام منم ۱سال و ۳ ماهه وارد شدم ولی سودهامو نمیگرفتم دوستانم تا یکماه پیش هم سر وقت سودا رو میگرفتن ولی اخیرا ظاهرا ۴۰ روزم هست کسی سودی دریافت نکرده منم ۱۰ روزه خروج سود به پروبیت زدم خبری نشده میگن ۳۰ روز کاری صبر کنید فعلا در حال صبریم

  1. سلام دوستانی که قصد دارن تازه وارد بشن اگه دوست دارن بیان اکانت منو بردارن پنج ماهه آمدم تو سایت یک ماه سود گرفتم هر کسی هم اکانت منو بگیره من سود اون چهار ماه را بهش میدم برای خودش فقط دو هزار دلار سرمایه‌ اولیه منو بهم بده

  1. سلام دوستان این نوع پروژه ها که تازگی مد شدن و داری طرفدارانی هست چون برخی از ذینفعان که وارد شبکه می‌شوند به آنها وعده سود های بالا می‌دهند که اگر زیر مجموعه های خود را تکمیل کنید سودی از دریافتی آنها به شما تعلق می‌گیرد که اکثر شرکت کننده های این شبکه ایرانی ها هستند که به اکانت ترکیه متصل می‌شوند این شبکه از بستر درستی برخوردار نیست حتی در وبسایت اهداف و آینده کاری وربیت نامعلوم است فعالیت در فارسی به عنوان یک بروکر اگه در زمینه بروکری فعاله کدوم سازمان مجوز و با کدوم کد رگوله شده اگرم فعالیت سرمایه گذاری داره اونم جنبه مثبتی نداره بعد این اگر شما به این شبکه متصل شوید فقط از طریق بالا مجموعه های خودتون میتونید ارتباط برقرار کنید من به شخصه تجربه شخصی خودم رو میگم که خیلی از دوستانی که عضو شدن و زمانی که انصراف شدن طبقه قراردادی که شرکت گفته بود ۴۵ روزه برگشت پول دارید الان نزدیک به ۶ ماه هست خبری نیست و اصلا کسی نیست که تیک ها رو جواب بده اگه این کلاهبرداری نیست چیه ؟ دوستان عضو نشید چون برای سرمایه گذاری کارهای خیلی جذاب دیگری وجود داره گول این زالو ها را نخورید

  1. ممنون از نظر شما

  1. با سلام من طی دو سال قراردادم ماهیانه سودم رو به موقع دریافت کردم اما تا الآن 4 ماهه گذشته ولی اصل پولم هنوز نداده!!!

  1. سلام دوست عزیز امیدوارم هرچه سریعتر مشکلتون برطرف بشه 

  1. سلام دوستانی که سرمایه گذاری کردن خبر خوب من ۲۰ هزار گذاشتم و زیر مجموعه هایم جمعا ۵۰ هزار مثل شما کاملا ناامید بودیم و دستمون جایی بند نبوده و نیست اما دیشب سود یکی از زیرمجم‌عه هایم در کمال ناباوری از پروسسینگ خارج شد و نقد کردیم کلی خوشحال و امیدوار شدیم با امید زندگی کنید و خواستم شادی و امیدمان را با شما شریک شوم

  1. متاسفانه الان کسی میتونه به سود ماهیانه اش برسه که فردی رو معرفی کنه. درحالیکه در ابتدا برای جذب سرمایه میگفتن کسی هم نخواد بروکری کار کنه مشکلی نیست و سودش نقد میشه. نزدیک ۶۰ روز هست که سود دو ماه من به حالت processing مونده داخل ولت و به پروبیت منتقل نمیکنن. دوستانی که نظر مثبت دارن نسبت به اوربیت و میگن پاسخگوی همه سوالات هستن بفرماین زیرساخت قدرتمندی که برای انتقال سود درنظر گرفته شده برای اعضا کجاست؟ بفرماین قیمت ارزrkn رو چرا فرمایشی در سایت اوربیت عوض کردن و این باعث شده حدود ۴۰ درصد از سود کم بشه؟

  1. جالبه، وقتی کاریری نظر منفی میده ادمین عزیز حرفشو تایید می کنه ولی اگه کسی نظر مثبت نسبت به اوربیت میزاره میگه انشالله موفق باشی. واقعا معلومه ادمین غرضی نداره

  1. ممنون از شما باعث دلگرمی ماست که حمایت می کنید

  1. من خودم اکانت اوربیت زدم و دعوت کردم خیلی پشیمون شدم الان سودت نقد نمیشه اشتباهی که من کردم دوستان شما نکنید اولش که میخان بیارنت تو این سیستم مخت بزنن همه قول و وعده ای میدن بعد دیگه زیرش فرار میکنن جز کلاهبرداری چیز دیگری نیست

  1. ممنون از شما، امیدوارم دوستان استفاده کنند.

  1. سلام من دوسالم داره تموم میشه و دوباره ۱۲ سال تمدید کردم و تا الان یک ساعت هم سود ماهیانه دیر تر داده نشده و تعادلم هم ب موقه داده شده و پارسال دوستم کنسل کرد بعد از ۴۰ روز کاری پولاشو داد و تا الان غیر اخبار ایرانی هیچ نظر بدی ندیدم ازش و اگرم بد بود نمیتونست یکی از بهترین متاورس ها بشه و بره تو متاورس

  1. مقاله میزنید گردن نمیگیرید سلب مسئولیت میکنید؟ اما مجله یاهو فایننس و فوربز بزرگترین خبرگزاری های دنیا راجع اربیت مقاله زدن و گردن گرفتن!

  1. ممنون از نظر شما. 

    باعث خوشنودی ماست تا آدرس منابع خبری خودتون رو در اختیار ما و دیگر کاربران سایت قرار بدید.

  1. تمام حرف های شمارو با اثبات رد میکنم؛ اولین موضوع که مقاله شما کاملا کپی برداری هست؛دوم اینکه سواد جستجو کردن میگه اگه میخوای راجع پروژه ای و کمپانی تحقیق کنی از سایت های معتبر خارجی استفاده کن؛ سایت هایی مثل یاهو فایننس که بازدید های میلیاردی دارن راجع به اوربیت و پروژه هاش مقاله نوشته؛ دوم بحث رود مپ یا نقشه راه که تمام پروژه های اربیت نقشه راه داره برای مثال التراوس داره خود ارز rkn که کمپانی صاحبش هست وایت پیپر داره؛ و باید بگم اربیت کمپانی توسعه دهنده ارز های دیجیتال و متاورس هست نه کمپانی ک از نتورک به دلیل سود استفاده کنه؛ ضمنا شما توی نتورک باید ورودی خروجی حساب کنی که در کوین مارکت کپ کاملا مشخصه حتی روز به روز هم میشه؛ بعد میتونید بگید ارزی که توی کوین مارکت رتبه ۳۷۹ دنیا رو داره جز چه ارز هایی محسوب میشه؟نکنه میخواید کوین مارکت کپ رو رد کنید؟؛ بحث بعدی راجع به تیم توسعه و مالک اربیت هست، برید توی سایت Delaware.gov که متعلق به دولت خود ایالات متحده آمریکا هست کاملا مشخصه با شماره ثبت و آدرس کمپانی؛ بحث مهم تر از همه اینه ک اربیت رو بلاکچینه شما چطور تونستی هویت افراد رو شناسایی کنی بگی ایرانی و ترکیه ای هستن؟ نکنه میگین رو بلاکچین نیست؟خواستین اینم نشونتون میدم. ادرس کانترکت ارز هاش موجود و در صرافی لیسته؛ چطور اربیت کلاه برداری و بی اعتباره اما توی سمینار های بلاکچینی خودشو نشون داده؟چطور توی بازی ها فیفا پروژه التراورس رو نشون دنیا داده؟ اربیت توسعه دهنده این التراورس هست و حدودا ۴۵ هزار قطعه زمین از ۵۰ هزار تا رو خریده و داره به کاربرهاش میده و nft اون رو در متامسک میتونید نگه داری کنید؛ این ارزی ک میگین وید درا زدین مگه نمیدونین برای تنظیم بازار باید این ارز تبادل بشه؟ مسئله بعدی اینه که اگه این rkn توی ولت کمپانی نباشه پس باید از زیر زمین محصولشو بهتون بده؟ مثل اینه بخوای از کارخونه ماست ماست بگیری و بگی نه چون ۱۰ تا مغازه اونو دارن دیگه نمیگیرم.خود سازمان بازرسی مالی امریکا به دلیل inc بودن کمپانی هر سه ماه یک بار ورودی و خروجی رو حساب و بازرسی میکنه ک میتونم نشونتون بدم.اخر کلامم اینه هیچ سوال بی جوابی تو سیستم اربیت نیست فقط خواهش میکنم درست سرچ کنید.

  1. سلام، ممنون از نظرتون و رفرنس هایی که ارائه دادید. 

    اول از همه خدمتتون عرض کنم که این مقاله به هیچ وجه کپی برداری نشده مگر از سایت اصلی اوربیت نتورک اون هم برای توضیح بیشتر. بابت نقشه راه و یا وایت پییپر پروژه، من شخصا به چیزی در سایت اوربیت برخورد نکردم. درباره ارزدیجیتال راکون RKN، وایت پیپر وجود داره اما همانطور که در مقاله ذکر شده، هیچ اشاره ای به کمپانی اوربیت نکردند. درباره کوین مارکت کپ هم خدمتتون عرض کنم که هرچه خرید و فروش و یا به طور خلاصه علاقه مندی درباره یک ارزدیجیتال بیشتر باشه، رتبه بالاتری میگیره و این موضوع ربطی به اصالت پروژه نداره. همونطور که شاهدیم بسیاری از شت کوین ها رتبه های بالایی دارند.

    بابت کاربرانی که به سایت اروبیت نتورک ریکوئست زدن، کاملا حق باشماست، اگرچه منظور مقاله رو اشتباه برداشت کردید. بااین حال از اونجایی که سایت اوربیت چندماهیی هست که فیلتر شده، این پاراگراف دیگه معنی نداره و از مقاله حذفش می کنیم. 

    به هرترتیب روزانه پیام های زیادی دریافت می کنیم که از ما درخواست کمک می کنند بابت سرمایه از دست رفته در اوربیت نتورک. رسالت ماهم اطلاع رسانی است تا کاربران با چنین مشکلاتی مواجه نشن. ما چیزی رو با عواطف شخصی بیان نمی کنیم و هیچ گاردی نسبت به این پروژه نداریم.

    بازهم ممنون از نظر شما، سعی می کنیم از رفرنس هایی که ارائه دادید استفاده کنیم و مقاله رو بروزرسانی کنیم. 

  1. سلام خدمت دوستان عزیز.نزدیک به 12ماهکه من از اربیت سود ماهیانه می‌گرفتم ونقد میکردم ولی نزدیک به دوماه هنوز نتونستم سود ماهیانه را نقد کنم چهار نفر هم بامن وارد شدن همینطور شده از پلان بالای میگیم چه میشه میگه درست میشه

  1. سلام، متاسفانه تمام سرمایه گذاران اوربیت درحال حاضر وضعیت مشابه شمارو تجربه می کنن. امیدورام این مشکل حل بشه اگرچه خارج از تصور من هست

  1. سلام الکی گول حرفارو نخورید چشم بسته سرمایه گذاری کنید من دوسال رد کردم دارم کار میکنم هیچ مشکلی هم نداره دنبال شایعات هم‌نرید تو زندکیت باید ریسک کنی اربیت هیج ریسکی هم نداره تاحالا هم‌نشده با یک دقیقه تاخیر سودم واریز کنه مسئله صرافی هم درست میشه نترسید الکی شایع نکنید تمام ارز ها تمام شرکت ها تو ضرر هستن از اربیت چ انتظاری. دارید واقعا بهش حق بدین اینم مثل همه شرکت های دنیا چتونه

  1. سلام ممنون از نظرتون، بله درست می فرمایید اگر پول باد آورده در اختیار دارید چرا باید با چشمان باز سرمایه گذاری کنید ؟ چشماتون رو ببندید و به کارتون ادامه بدین، امیدوارم موفق باشید

  1. همسر من یکسالی هست از اوربیت سود دریافت می‌کرد اما الان یک ماهی میشه که سود دریافت نکرده میگن سایت شرکت در حال به روز رسانی هست ولی من میترسم ۶۰۰۰ دلار سرمایه مون دود شده باشه کسی هست شرایطش مثل ما باشه؟

  1. سلام

    بله اینطور به نظر میرسه که تمام سرمایه گذاران درحال حاضر شرایط مشابه شمارو دارن، علتش رو بررسی میکنیم و به زودی دربارش یک مقاله آموزشی منتشر خواهیم کرد.

     

  1. سلام ... متاسفانه نزدیکه یک ماهه سود ویدرا کردیم برای پروبیت هنوز پروسسینگ مونده . هر چی هم تیکت میزنیم فایده ای نداره

  1. سلام ... متاسفانه نزدیک به ۱ ماهه ویدرا کردیم برای پروبیت اما خنوز بعد از حدودا یکماه پروسسینگ مونده هر چی هم تیکت زدیم فایده ای نداره

  1. سلام ممنون از نظر شما، 

    چند نفر دیگه هم طی یک هفته اخیر مشکل شمارو داشتن، علتش رو نمیدونم بررسی می کنم و طی یک مقاله آموزشی این مشکل رو بررسی می کنیم و درسایت قرار می دیم. امیدوارم هرچه زودتر مشکلتون برطرف بشه 

     

  1. ۱۰ روزه که پول رو درخواست دادم که بره به حساب پروبیتم. هنوز پول داخل پلتفرم اوربیته.

  1. سلام، ممنون از نظر شما 

    بله به طور کلی اوربیت نتورک پشتیبانی ضعیفی داره متاسفانه 

  1. اخبار منفی مثل ترمز ماشین ه باید باشه تا خدروتون آرام و به سلامت به منزل برسه پس واسه این خبرها خودتون را اذیت نکنید اگر قرار باشه همه توی این کار بیان دیگه نه میوه فروشی میمونه نه کشاورزی نه نانوایی نه دکتری نه میکانیکی نه کارمندی تصور کنید وضعیت جامعه چه طور میشه

  1. سلام، ممنون از نظر شما 

  1. با سلام خدمت دوستان و خواننده های محترم بنده بعنوان یک سرمایه گذار در اوربیت فعال هستم به دوستانی که در حال تحقیق هستند پیام دارم که اوربیت شرکتی ست که تا کنون به تعهداتش عمل کرده و جای هیچ تردیدی نیست ولیکن عزیزان با دید بلند مدت و مدیریت ریسک و سرمایه با خیالی آسوده میتوانند ورود کرده و از مزایای بی نظیر این ابر پروژه نهایت استفاده و لذت رو ببرن امیدوارم همه شما پر سود و سلامت باشد

  1. ممنون از نظر شما

  1. وقت بخیر.دوستانی که زمینشونو فروختن و پولشو گرفتن میشه راهنمایی کنن و ما هم بفروشیم؟آخه نفر حامی مدام میپیچونه

  1. دوستان با سرمایه خودتون بازی نکنید من بعد از اتمام قراردادم حدود ۶ ماه منتظر بودم تا اصل پول بیاد حالا ۳ هفته است منتظرم تا احراز هویتی که مجدد انجام دادم تایید کنن دیگه خودتون میدونی برگشت پول اولیتون رو دورش خط بکشید. ریسک نکنید

  1. سلام خدمت ادمین محترم و دوستان گرامی.من الان تازه میخام عضو اوربیت بشم و کمی تحقیق کردم و نظرات دوستات رو خوندم ولی ادمین محترم الان یک هفته ای که من تحقیق می کنم بازم نتونستم تصمیم بگیرم چون هم نظرات مثبت وجود داره هم منفی ....بالاخره نفهمیدم پروژه و شرکت اوربیت خوبه یا بد؟؟؟

  1. سلام ممنون از نظر شما، 

    این تصمیم درنهایت برعهده خودشماست. بله نطرات مثبت زیادی وجود داره. اگرچه اینگونه سرمایه گذاری ها به طورکلی ریسک زیادی داره، بااین حال سعی کنید روی پروژه ای که از عملکردش اطمینان ندارید، سرمایه گذاری نکنید و یا با یک حداقل سرمایه می تونید آزمایش کنید و متوجه بشید براتون مناسب هست یا خیر. همچنین به نظرات کاربران داخل ایران بسنده نکنید و در انجمن ها نظرات کاربران جهانی روهم مطالعه کنید. امیدوارم موفق باشید

  1. دورود شرکت اوربیت قابل اعتماد بود. اما جدیدا تغییراتی در رفتار آن مشاهده شده که بنظر میرسه اون شک و شبهات بهش وارد باشن.اینکه ایرانی هست و فقط داره از اسم اون شرکت قدیمی استفاده میکنه، شاید امتیاز برند و اسمش رو آقای آتشکار خریده باشن.و اینکه شکل کارش کاملا پانزی است چون جدیدا برداشت مستقیم ندارد و فقط با ورود افراد جدید میتونی سودت رو برداری، اگر مستقیم برداشت کنی چهل درصد از سودت می پره.مورد سوم اینکه دیگه اون فضای آموزشی رو نداره و تمام جلسات فقط جهت یاددادن چه جوری افراد را راضی به سرمایه گذاری کنید، است. دروغ گفتن و بی احترامی در کار اعضا الان دیگه عادی شده. خودم بیش از دو سال است که عضو اربیت هستم.

  1. ممنون از نظر شما

  1. من دوسالم تمام شد پولم برداشتم. دوباره سرمایه گذاری کردم زمین خریدم بعد از ۶ ماه هم باز ترسیدم زمینم فروختم ولی پشیمونم .دوباره دارم میخرم. برای من خیلی خوب بوده. بقیه هم نظرهای خودشون دارن.

  1. ممنون از نظر شما، امیدوارم موفق باشید

  1. با سلام. دوستان عزیز لطف کنند یه مطالعه در مورد برناردو میداف داشته باشن. یا مستندش را نگاه کنند تا بدونن اوربیت نتورک در مقابل شرکت برناردو میداف قیاس قطره و دریا هست. برناردو میداف ۱۵ سال در اقتصاد شفاف آمریکا تونست این کار را انجام بده. آخرش باعث نابودی آخرین زیر مجموعه ها شد. توی طرح پانزی به لیدرهای بالا دستی که اولین ها وارد شدند و کلی پولدار هم شدند میگن بازوی کلاهبرداری شرکت

  1. سلام دوست عزیز. ممنونم بابت ارسال نظرتون.

  1. من دوهزار تار گذاشتم الان هست ماهه که یکساله expire شده وقتش تموم‌ ولی اصل پول ندادن up line هم الکی بود هر چی تیکت زد پیام داد رفت که رفت خودتون بدبخت نکنید من وام گرفته بودم 09300823422

  1. ممنون از نظر شما 

  1. درود.یک ضرب المثل هست ک میگه یک کار خوب هیچوقت از یک جای ضعیف بیرون نمیاد. الان اربیت تمرکزش روی پروژه متاورسی التراورس سیتی هست.خبر کوین تلگراف ک میگه: التروارس یک سروگردن از بقیه متاورس ها بالاتر هست.یا قیاس بین دوازده متاورس برتر دنیا از جمله سندباکس و دیسترلند التراورس واقعا برتری محسوسی دارد اگر چک کنید. در سمینار بلاکچین دبی و صربستان ک اخیرا برگزار شد وزرای دولت امارات الجزایر صربستان گردن اویز التراورس رو انداخته بودن.یا اسپانسری التروارس در کنار ۶ اسپانسر همایش بلاکچین ‌‌بلگراد در کنار بی ام و یونیسف و... اخبار حول تحول در متاورس التراورس در خبرگزاریهای بلاکچینی مثل Coingape، bitcoinist، نیم روز لندن،اولین رادیو انگلیسی زبان در متاورس رادیو کیس اف ام،کریپتو نیوز و...ک میتونم همه لینک ها حول تحول موفقیت التروارس ک تیتر زدن براتون بفرستم. درسته اربیت ضعف هایی داره ک منم منکرش نیستم اما با مدیریت ریسک میشه سودهای خوبی گرفت. در ضمن خوشحال اگر تحلیلی راجب پروژه التروارس دارید برام بفرستید

  1. سلام دوست عزیز، ممنون از نظر شما

    بله تا حدودی با حرفاتون موافقم، مدیریت ریسک لازمه کاره و هیچ سرمایه گذاری خالی از ریسک نیست. درباره پروژه التراورس باید بگم اگرچه اخبار خوبی درباره اون منتشر شده و موفقیت هایی هم بدست آورده، اما به خاطر نظر شخصی خودم مبنی بر عدم اعتماد به این پروژه، نمیخوام بیشتر از این روش مانور بدم. چون حقیقتا خودم به این پروژه هیچ اعتمادی ندارم. بنابراین درج مطالب بیشتر درباره چیزی که خودم بهش شک دارم، کار درستی نیست. 

  1. سلام بنده حدودا طرفای دو سالی هست که توی اوربیت سرمایه‌گذاری کردم توی این دو سال تقریبا تمام سایتای ایرانی که اوربیت رو بخاطر سئو و بازدید چپو راست زدن رو مطالعه کردم ( و با جرئت این حرف رو میزنم که قطعا بخاطر بالا رفتن بازدید سایت اینکارو کردن ) تو این مدت بجز کامنتی که توی سایت آقای ا.ف گذاشتم و توی اون کامنت بند به بند و جز به جز موارد گفته شده و سوالات و ابهامات توی سایت های ا.ه ، ا.ف ، م.ب ، و کانال م،ج رو تشریح کردم تا حالا توی هیچ سایت دیگه و کانال دیگه ای کامنت ننوشتم تا الان علت کامنت ننوشتن هم تا این لحظه مشخصه : منتشر نکردن کامنت قبلی بنده اما علت اینکه چرا کامنت بنده منتشر نشد : الله اعلم و البته حقیه که به گردن ادمینه (احتمالا الان متوجه شدید که چرا گفتم با جرئت میگم که صرفا بخاطر بالا رفتن بازدید اینکارو کردن نه به خاطر آگاهی دادن، چون اونی که براش آگاهی دادن مهم بود حد اقل کار ،خودش راجع به مطلبی که میخواست بزنه آگاهی پیدا میکرد و snl رو sln تایپ نمی‌کرد و در حد یه سرچ ساده نحوه متوجه شدن داشتن گواهی ssl و یا حتی بهینه شدن توسط موتور جستجو گر رو مطلع می‌شد و بعد آگاهی میداد) بگذریم اما امروز به دو علت تصمیم گرفتم اینجا کامنت بزارم اول مطالعه موبه موی متن مقاله و دوم دیدن نظراته ... که الحق در مقاله منتشر شده توی این سایت کاملا از روی آگاهی و علم صحبت شده و برای فردی که بیرون از اوربیته کاملا سوالات و شبهات از روی منطق پرسیده شده نه از روی غرض ورزی ، و از طرفی دیگه دیدن نظرات گوناگون.. که گاها حتی از طرف کاربران خود کمپانی هستند به صورت بی ادبانه و دور از شخصیت لغاتی مثل : بی سواد و.. توی متن نظراتشون به کار بردند ، متوجه شدم که شخص نویسنده و ادمین پذیرش بالایی در اظهار نظر دارند. و بر خلاف برخی از سایت های دیگر ، نویسندگان و ادمین های این وبسایت کامنت ها رو به صورت دلبخواهی گلچین و پخش نمیکنند و به رسم ادب تشکر میکنم از نویسنده و ادمین سایت بابت داشتن این دو ویژگی مثبت، که هم حق راستی نویسی قلم رو به جا اوردید و هم حق آزادی ارائه و بیان نظرات ازونجا مستمع صاحب سخن رو سر ذوق میاره انشالله در فرصتی مناسب ، کامنتی کامل در رابطه با: نتورک مارکتینگ یا همون بازار یابی شبکه ای و هرمی و فرقی که با سیستم های پانزی و دسیسه‌ی هرمی و کلاهبرداری دارن،بررسی شرکت اوربیت ، استعلام دارایی ها و پروژه ها از مراجع معتبر خارجی و نه سایت ا.ه و ا.ف و... ، پاسخ به سوالات رایج مثل علت اختلاف قیمت rkn در سایت و صرافی و راهکار و شبهات عمده خصوصا اونایی که توی وبسایت های داخلی مطرح شدن، ودر نهایت ریسک های این سرمایه گذاری رو بیان میکنم ، چون به شخصه معتقدم در دنیای امروز ، عدم سرمایه گذاری هم به خودی و خود ریسک محسوب میشه چه برسه به سرمایه گذاری کردن(پیشنهاد میدم این جمله رو مجددا بخونید.. لطفا) و هم چنان معتقدم شما هیچ سرمایه گذاری فعالی بدون ریسکی رو در هیچ کجای دنیا پیدا نمیکنیدچه برسه به یک سرمایه گذاری غیر فعال ، حالا چه بخواد بانک باشه که احتمالا فکر میکنید مطمئن ترین مدل سرمایه گذاریه و چه بخواد اوربیت باشه(پیشنهاد میدم در رابطه با سرمایه گذاری و فعال و غیر فعال و اهمیت هر کدام و بخصوص اینکه ضرورت داشتن یک سرمایه گذاری غیر فعال چیه حد اقل توی اینترنت تحقیق کنید.) پس پیشنهاد میکنم اگر روزی فردی به شما گفت یک فرصت تضمین سرمایه گذاری و با ریسک صفر درصد سراغ داره ، همونجا با کمال احترام دو پای دیگه قرض کنید و فلنگ را ببندید که همچین چیزی حتی توی شیرین ترین خواب ها هم وجود نداره حتی حتی حتی حتی اگه قراداد مشارکت با بانک مرکزی باشه حتی حتی حتی اگه اون فرد در حال معرفی اوربیت به شما باشه و بگه که اوربیت ریسک سرمایه گذاریش قطعا صفره مطمئن باشید قطعا اشتباه میکنه چون از مهم ترین اصول توی هر سرمایه گذاری ، اصلی مهم و البته کم تر مورد توجه گرفته شده به نام : اصل عدم قطعیته ، به زبان ساده یعنی هیچ چیز در بازار های مالی تضمین شده و قطعی نیست ( در هر حوزه ای از ترید گرفته تا مشارکت و ...) پس ریسک یک سرمایه گذاری شاید نزدیک به صفر باشه ولی هیچ وقت صفر نیست چه طرف مقابلت بانک مرکزی ایران باشه چه اوربیت

  1. سلام دوست عزیز، ممنونیم بابت ارسال نظرتون.
    خواهش میکنم. باعث خوشحالی و دلگریم ماست که از مطالب سایت و انتشار همه نظرات راضی هستید.

  1. با سلام در خصوص ارتباط بین ارزهای دیجیتالی Nye, rkn, SNL به شرکت اربیت تردیدی وجود ندارد ، اگر در این خصوص خواستید تحقیق کنید به سایت کوین مارک کپ برید و در بخش توضیحات ارز دیجیتال rkn همه توضیحات شفاف آمده است https://coinmarketcap.com/currencies/rakon/ ادمین محترم این درست نیست که برای بالارفتن در سئو بیایید مطالب غیر واقعی رو از سایت های دیگر بدون تحقیق کپی کنید و منتشر کنید . هر سوالی در این خصوص داشتید میتونید با من تماس بگیرید mzinfo110 at gmail.com

  1. سلام دوست عزیز، ممنون از نظر شما. 

    خدمتتون عرض کنم که وبسایت کوین مارکت کپ، به هیچ وجه بابت تحقیقات کامل یک کمپانی استفاده نمی شه. این سایت به شما معرفی می کنه، اما تعریف نمیکنه. این وظیفه به عهده خود سرمایه گذار هست و درست نیست که صرف کوین مارکت کپ، بیاد سرمایه گذاری کنه.

     

     

     

  1. درود من حدود ۸ماه هست که از طریق دوستم معرفی شدم و به اسم ۳نفر از اعضا خانوادم وارد شدم وتا الان به صورت کامل سود دریافت کردم هم تعادل وهم باینری رو تجربه کردم وبا این وجود که مثلا یک چیز اوربیت رو متمایز میکنه با سایر پلتفرم ها همون نقد شوندگی هست که اونا نمیتونن نقد کنن سودشون رو و ما میتونیم خب تا اینجا درست من عین ۸ماه رو به صورت درون شبکه کردیت انتقال دادم به دوستم(آپلاینم)اونم از طریق ولت به من تتر انتقال داده و من تبدیل به ریال کردم ولی روز اول قرارمون این نبود قرار شد من خودم کردیتمو نقد کنم وتاالان نتونستم ودلیل آپلاینم که صرافی پروبیت کارمزدش و اختلاف قیمت ارزش متفاوت هست ونمیصرفه خب باز داره برای ورودی جدید تتر میخره میده به من منم کردیت انتقال میدم به حساب کابری ورودی جدید که ثبت نام بشه خب این شد همون پلتفرم پانزی از ورودی میگیره میده به خروجی کلا گیرافتادم چیکار بکنم یک بارم خودم برداشت زدم برای ۲۴۰تا کردیت ۴۰دلار ماوالتفاوتش بود که اصلانمیصرفه توپلتفرم گفته ۰.۲درصد ولی تو واقعیت ۲۰درصد کم میکنه یکی از دوستان کنسل کرده الان ۵ماه هست که نه سود میگیره و نه پولش آزاد میشه اگرم الان بخوام کنسل کنم تمام سودایی که گرفتم از اصل پولم کم میشه یه کلاهبرداری مدرن که حتی زودتر هم متوجه شدی نتونی برگردی

  1. سلام، ممنون از نظر شما،

    امیدورام مشکلتون حل بشه و امیدوارم کاربران سایت از تجربه شما استفاده کنند. 

  1. همیشه سعی کنید بفهمید روی چ پروژه ای دارید سرمایه گذاری میکنید ! تمام ارز های اوربیت طبق نوشته ادمین فقط بازار سازی بوده و به نوعی پروژه پامپ و دامپ. بازار اوربیت داخل ایران رواج داره و ایینجور که میگید داخل اروپا و آمریکا هم اوربیت کاربر و طرفدار داره ، من تا حالا ندیدم ! میتونید توییتر و فضای پروژه های کریپتویی رو بررسی کنید. کافیه توییر کلمه ORBIT NETWORK رو جستجو کنید. اوربیت خالی نه ! کلمه ORBIT NETWORK . وقتی سود خوبه اوربیت رو میبینم یاد پروژه 40 میلیارد دلاری لونا و UST میفتم که برای سپرده کرده USDT سود سالیانه خوبی میداد ولی آخرش تمام سرمایه های ملت دود شد رفت هوا ، میتونید داخل گوگل سرچ کنید. حالا این اوربیت یه پروژه متاورسی زده شما دلتون رو خوش کردید ؟ برید سرچ کنید چقدر پروژه متاورسی هست ! یه نمونه پروژه که خیلی طرفدار هم داشت و شد اسکم Bloktopia هست. تنها پروژه های متاورسی فعال و معتبر در زمینه کریپتو که آینده دارن sand و mana هستن ، میتونید سرچ کنید وسرمایه گذارا و مدت زمان فعالیت و شرکای تجاریش رو ببینید. خب قرار نیست که یه پروژه اسکم 1 ساله یا 2 ساله یا 3 ساله جمع کنه بره، شاید 5 سال زمان ببره تا کلی پول جمع کنه و بعدش داخل یه لحظه سایت رو داووون کنه، خیلی واضح و شفاف بهم بگید شما اگر اوربیت جمع کنه بره از کجا میخای پیگیری کنی ؟ یه جواب منطقی بده بجای اینکه تعصبی و بخاطر اینکه داری پول اوربیتو میگیری یه حرفی فقط بزنی.

  1. ممنون از نظر شما، 

     

  1. سلام خدمت دوستان امیدوارم همه ی شما در سود باشید.بنده چند سالی رو در یونیک فاینانس فعالیت کردم و مجموعه خوبی داشتم متأسفانه از ابتدای کرونا به دلایل واهی از پرداخت شونه خالی کرد البته ناگفته نماند که قبل کرونا هم شرکت بدلایلی از جمله احراز هویت و...حسابی اذیت کرد و از دادن سود شونه خالی کرده بود اما بعد کرونا دیگه هیچ تعهدی را وفای به عهد نکرد.غرض از نوشتن مطالب بالا این بود که عرض کنم اوربیت هم مثل یونیک دو سه سالی به تعهداتش عمل می کنه بعد کم کم خالی میکنه و همه رو بدبخت.الان حدود ۱۵۰۰۰نفر فعلا شاکی یونیک فاینانس هستند که تقریبا کثیرالشاکی ترین پرونده هست.دوستان این رو که عرض میکنم صرفا شنیدم اما هنوز تایید نشده:اینکه یکی از اصلی ترین های یونیک فاینانس اوربیت رو راه انداخته، که بسیار زیرکه و درعین حال کلاهبردار.دوستان مراقب خودتان و خانواده های محترمتان باشید.

  1. ممنون از نظر شما، 

    بله قصد این مقاله هم صرفا این بود که بیشتر مراقب باشید. اما متاسفانه برخی از کاربران تصور می کنند با اوریت مشکل شخصی داریم ما...

  1. من یک سال هست که سر وقت سود گرفتن محدود دوماه پیش شخصی که دوسال سرمایه‌گذاری تموم کرده بود وقتی کنسل زد اصل پول دریافت کرد.

  1. ممنون از نظر شما، 

    خیلی هم عالی امیدورام موفق باشید

  1. من به مدت 8 ماه مبلغ 32 ملیون سود ماهیانه و 380 ملیون تعادل و رفرال گرفتم که 1 دقیقه تاخیر ندارد زنده باد اوربید الان شهر التراورس ستی افتتاح کرده که هر سرمایه گذار یک زمین میده میگه برید هال کنید فقط حقوق ماهیانه با اوربیته

  1. ممنون از نظر شما، امیدورام همچنان پررونق و موفق باشید. 

  1. پس چرا ما جواب همه سوال های بی اساس شما رو میدونیم؟

  1. ممنون از نظر شما، 

    باعث خوشحالی ماست تا اطلاعاتون رو به ماهم انتقال بدید.

  1. سلام با احترام برا نظرات دوستان ولی متاسفانه مردم ما بسیار بی سواد هستند اونم سواد رسانه ای که توی این زمانه حساس مهم و سرنوشت سازه ،به هرسایت یا خیر گذاری بدون اعتبار ،اعتماد میکنن ،مثلا یاد گرفتن از سایتی مثل ایران هشدار که کاملا شخصی و هیچ اعتباری در خارج از ایران نداره اعتماد میکنن سایتی که هرجا سود مردم بود تخریب کرد هرجا ضرر بود تشویق می‌کرد ،مثل فراخوان بورس که زندگی ها نابود کرد اما کسی نمیاد ازش حرف بزنه .وقتی درمورد پلتفرم جهانی مثل اربیت حرف میزنیم باید این قدر سواد داشته باشیم که بریم از پلتفرم های جهانی استعلامش رو بگیریم نه سایت های بدون صاحب ایرانی ،اربیت اگه بخوام درمورد اعتبارش حرف بزنم حداقل یک هفته باید حرف بزنیم ،پس لطفاً یاد بگیرید با هر تبلیغاتی نه خوشحال باشید نه ناراحت خودتون باید صحت درست ،یا غلط بودن مطالب رو بدست بیارم ،اینکه یک شرکت کلاهبرداری هست،صرفا دلیل بر این نیست درست باشه ،باید مدارک داشته باشی،من اگه بخوابم شرکت های کلاهبرداری در ایران بگم بسیار زیادن ولی چون مهر قانون و اسلام خوردن حلال جلوه میشن، بزرگترین کلاهبرداری تاریخ تامین اجتماعی هست،برید تحقیق کنید

  1. سلام دوست عزیز، ممنون از نظر شما

    به نظرم این طور صحبت کردن شایسه نیست. به هرحال شماهم فقط نظر خودتون رو بیان کردید و هیچ منبع و سندی ارائه ندادید.

  1. با سلام و وقت بخیر خدمت همه متاسفانه توی کشور ما سواد رسانه ای تعریف نشده و هرچه میکشیم از همین بی سوادی هست ،اولا شما برای تحقیق درمورد هر موضوعی باید به رفرنس های معتبر مراجعه کنید نه هر سایت بی اساس خیلی ها فکر میکنن ایران هشدار خیلی مهم ومعتبره در حالی که از خودش بی اساس تر نیست یک سایت شخصی با گذاشتن شخصی وبی اساس راجب هر موضوعی مطلب میده ،هرچیزی که به ضرر ملت باشه خوبه از نظر اون وبلعکس ،ارببت یک هلدینگ بسیار بزرگ در سطح جهان هست پس باید برید توی رفرنس های معتبر جهانی در موردش حرف زد نه در رسانه های داخلی که کلا سر تا ته کل سیستم های داخلی پانزی و نابود کننده هست نظر بگیرید , اربیت اینقدر حرف برا گفتن داره که من بخوام باید یک هفته درمورد پروژه هاش حرف بزنم به امید آگاهی برای ملت خواب همیشه در صحنه

  1. سلام دوست عزیز، ممنون از نظر شما. 

    امیدوارم برخی از این رفرنس هارو نه برای من، بلکه برای روشن سازی افکار کاربران هم که شده، معرفی کنید. به هرحال امیدورام نظرتون به کاربران برای تصمیم گیری بهتر کمک کنه...

     

  1. سلام و عرض ادب دوستان عزیز من کاملا بی طرف میخوام نظرمو بگم ، مدت زیادی که فعالیت میکنم و تا الان هیچ گونه مورد مشکوکی ندیدم یا شکایتی نه نداشتیم ، بلعکس تمام پروژه و شرکت های ایرانی که نمیخوام اسم ببرم ، کمپانی اوربیت به تمام وعده ها و تعهداتش پایبند بوده و هست و همیشه سوار بر موج جدید علم و فناوری کاملا هوشمندانه داره جلو میره تمام پروژه ها ش رو دقیقا در تاریخ و لحظه ی از قبل تعیین شده لانچ میکنه راجب ارز هایی که گفتید هیچ ارتباطی با اوربیت ندارند ، اولا که ۴ارز هستنددوما میتونم بهتون لینک بدم که متوجه بشید ارزها متعلق به اوربیت هستند نقشه راه و استراتژی قدرتمند و هوشمندانه اوربیت وقتی کامل میشه که بدونید ابر پروژه ی شهر آلتراورس سیتی رو توی فضای متاورس لانچ کرد که بیشتر کمپانی های معرف دنیا دارن باهاش همکاری میکنن حرف برای گفتن زیاده ولی به همین موارد بسنده میکنم کلام آخر : توی این شرایط بد اقتصادی راهی جز درامد دلاری وجود نداره امیدوارم که تمام آرزوهاتون خاطره بشن و بهترین ایام در انتظارتون باشه به امید سربلندی و شادی روز افزون برای تک تکتون

  1. ممنون از نظر گرم شما، 

    ممنون میشم راجع به ارزهایی که گفتین اطلاعاتش رو دراختیارمون بگذارید

  1. 16ماهه سرمایه گذاری کرده ام تا کنون حتی به ساعت سود واریز می‌شود و هیچ مشکلی نداشته

  1. خداروشکر، امیدوارم درآینده هم به همین شکل باشه و موفق باشید

    ممنون از نظر شما

  1. سلام مدت 16ماه می‌باشد که سرمایه گزاری این شرکت هستم وبدون هیچ واسطه ای سود خود را دریافت میکنم وتمام این صحبت‌ها زمانی صدق میکند که هر فرد خودش در میدان باشد حتی کسانی بودند وهستندکه این کار را تضمین میکنند

  1. سلام، ممنون از نظرشما

  1. سلام بنده هم نزدیک به هشت ماهه در این کار هستم خدارا شکر تا الان که تمام پرداختیهاشون سر موقع پرداخت شده

  1. سلام، خداروشکر

    ممنون از نظر شما 

     

  1. سلام درود من چون چند سال سابقه نتورک کار کردن دارم. داخل سیستم هایی کار کردم که مثل اوربیت نتورک. ICO بوده و بعد از اون صاحب های سیستم موفق نشدن پروژ ه هارو ران کنند و اون توکن قیمت نگرفته و حتی سود ها به مشکل خورده، اغلب این سیستم ها چون روش کسب درامد شون از ساختن شبکه و اهرم هستش به مشکل میخورن، چون پشتوانه مالی دیگه ای چون نتورک ندارند حتی الان هم. سیستم های رو سراغ دارم که چک و سفته میدن، ولی متاسفانه سابقه نتورک تو ایران خراب شده توصیه میکنم ترید رو یاد بگیرید و خودتون ترید کنید

  1. سلام، ممنون از نظر شما 

     

  1. من سه ساله دارم سود می‌گیرم و تمدید 8 ساله کردم . تا اینجا که خوب بوده. از بورس و بانک های ما که بهتره خدارو شکر .

  1. ممنون از نظرتون 

  1. من يه چيزي هنوز واسم روشن نشده و اونم اينه كه چه تضميني واسه اصل پول هست.خب شما ٢٠٠٠ دلار ميزاري ماهي ٨٠ سود ميگيري يعني به عبارتي بيش از ٢ سال طول ميكشه كه اين پروژه به درامدزايي برسه و اصل پولت برگرده.خب حالا اومديم قبل ٢ سال اين پروژه جمع شد و رفت.كو تضمين كه اصل پولت رو بهت برگشت داده بشه!؟دفتري هست؟سفته اي چكي داري؟تعهد محضري داري؟كسي رو ميشناسي كه ميتونه جبران خسارت كنه و تضمين گذاشته؟بهر صورت الان ٢٠٠٠ دلار هم ١٠٠ ميليونه چه برسه ٥٠٠٠ دلار كه ٣٥٠ ميليونه.خيلي از دوستان و اطرافيان من الان عضو اوربيتن و راضي ان.اما هيچكدوم نتونستن جواب اين سوال منو بدن.ممنون ميشم يكي جواب بده مرررسي

  1. ممنون از نظر شما، 

    امیدوارم طرفداران این پروژه پاسخ شمارو بدن 

  1. سلام اولا شما از کجا دیدی بیشترین ای پی از ایران بوده؟؟؟؟ با اینکه سایت فیلتره جای تعجبه همچین آماری رو میدی بعدشم دوست عزیز هم ادرس مکان اربیت مشخصه هم کسانی که پشتش هستند. اگر خواستی لینک هاشون برات می فرستم بعدشم سود ماهانه ۴ تا ۶ درصد تو کریپتو یه جوکه خیلی هم کم میدن تو حوزهای دیفای۲ اگر اشنایی داری بیشتر از اربیت سود میدن و تازه یه عالمه کارمزد بهش نمیخوره و سالی ۵۰ درصد سود خالص از دیفای۲ ها میگیری...من هیچ تعصبی روش ندارم چون سه جا من سرمایه گذاری کردم که کمترین میزانی که بهم سود میده همین اربیت که میگی بیشتر رقبا سوده میده لطفا با اطلاعات درست کامل مطلب بزار

  1. ممنون از نظر شما، 

    بله دوست عزیز همینطوره که شما میگی. امیدورام موفق باشید

     

  1. سلام خدمت دوستان. پارسال یکی از همکاران با اصرار زیاد ما رو عضو شرکتی بنام یونیک فاینانس کرد ک تبلیغاتش دقیقا عین اوربیت بود ولی متاسفانه کلاهبرداری محض بود. امیدوارم اوربیت کلاهبرداری نباشه

  1. ممنون از نظرتون، 

    همچنین

  1. تو قسمت اخبار NFT ها مطلبی نوشتید در خصوص اینکه دونالد ترامپ NFT ها و دنیای کریپتو کارنسی رو یک کلاهبرداری بزرگ عنوان کرده بوده در حالیکه چندی پیش با این خبر که دنال ترامپ از ساخت NFT مربوط به تصاویر خودش حمایت کرد و پولهای زیادی بابت این حرکت جابجا شد که معترضان زیادی هم اعتراض کردند، همچنین میتونیم بیت کوین اولیه رو نام ببریم که همه دنیا میگفتن کلاهبرداری هست در حالیکه الان بزرگترین و معتبرترین شرکتها و کمپانیها بخشی از سرمایه ها و بودجه های خود را به بیت کوین یا کلا رمز ارزها اختصاص داده اند، لب کلام اینکه عملکرد اربیت تا بدینجا عملکردی مثبت و رو به پیشرفت بوده است.

  1. ممنون از نظر شما، 

    امیدواریم آینده درخشانی هم در انتظارش باشه :)

     

  1. سلام و عرض ادب من خودم در حدود ۵ ماهه ورود کردم و خدا را شکر تا حالا حتی یک روز در پرداخت انتفاعات ماهیانه تاخیر نداشته و کمیسیونها هم دقیق پرداخت شده، اطلاعاتی که دادین رو خوندم ولی یک سوال ساده دارم آیا بانکهای ما کلاهبردار نیستند، آیا بورس و فرابورس ما چطور؟! آیا نقشه راه دارند خودرو سازها چی اونها کارشون درسته؟؟؟! چقدر بخ تعهداتشون پایبندند؟ آیا سیستم مدیریتی و دولتی ما صادق هستند یا خیر؟ بنده به عزیزانی که میخواهند تصمیم بگیرند، بعنوان فردی که سرمایه گذاری کردم پیشنهاد میکنم که این شرکت رو تست کنند چرا که دوستان بنده بیش از دوساله قرارداد بستن و راضی هستند خودم هم که بسیار خوشحال و راضی ام، بهر حال سرمایه گذاری در هر حوزه ای یک مقدار ریسک نیاز داره و باید با مدیریت سرمایه گذاری کرد،کل سرمایه را نباید یکجا گذاشت که در صورت وجود ریسک به زندگی فرد آسیب بزنه ممنون از شما

  1. ممنون از نظرتون، 

    بله تا حدودی باشما موافقم. اما من صحبتی از بانک ها و ... نکردم و اوربیت رو هم با چیزی مقایسه نکردم. 

  1. این گونه شرکت ها دانه ریزی می کنند تا می توانند پول جمع کنند بعد فلنگ رو میبیند

  1. ممنون از نظر شما، 

    بله موافقم باهاتون 

  1. سلام ادمین عزیز میشه بفرمایید تو بخش نظرات منظورتون از پروژه های قوی با پتانسیل بالا کدوم پروژه ها هستند. ممنون

  1. سلام، 

    ببینید توی حوزه کریپتو برای این که ببینیم یک پروژه پتانسیل رشد داره یا نه باید مواردی رو بررسی کنید. مواردی مثل تیم توسعه دهنده معتبر و قدرتمند، زیرساخت های مناسب. طراحی توکنومیک قوی، پشتیبانی ها و همکاری های صورت گرفته با دیگر پروژه ها و از همه مهم تر تعداد کاربران یک پروژه است. همچنین باید دارای یک وایت پیپر قانع کننده و نقشه راهی دقیق باشه. زمانی یک پروژه قدرتمند میشه که تعداد کاربران فعال اون زیاد و همچنین درحال افزایش باشه. برای شروع می تونید سری به سایت CoinMarketCap بزنید و روی پروژه هایی که حداکثر رتبه اون ها 50 باشه تحقیق کنید. 

    توی سایت خودمون هم پروژه های زیادی رو چه در حوزه متاورس، چه در حوزه دیفای و ... معرفی کردیم. می تونید از اون ها هم استفاده کنید

  1. بسیار کمپانی خوب و معتبری است.یک سال است عضوشم و سود آن هم یک دقیقه به تاخیر نیافتاده

  1. سلام متاسفانه اصلا اطلاعاتتون کامل نیست.موذیانه اربیت راخراب میکنید.اگریه کاربری پیدابشه که سودش یک روز تاخیرافتاده باشه تمام حرفای شما درسته.ضمنا سود ماهانه ۳.۵درصد تا ۴درصد اغواکنندس؟دستخوش من ۲سال قراردادم تموم شد وتمدید ۱۰ساله کردم

  1. ممنون از نظرتون. 

    دوست عزیز ما تنها موارد مختلف رو بررسی کردیم نه چیزی رو تایید کردیم و نه چیزی رو تکذیب کردیم. تنها برای شفاف سازی بیشتر، برخی موارد و شبهات رو در متن مقاله توضیح دادیم. اگر نظر سازنده ای برای بهبود سطح مقالات دارید، ممنون میشم در اختیارمون بگذارید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید