عصر متاورس
ایردراپ استارک نت و دریافت توکن STRK - شبکه StarkNet

ایردراپ استارک نت و دریافت توکن STRK - شبکه StarkNet

پیش گفتار

دراین مقاله از معرفی "ایردراپ های هفتگی عصر متاورس "، به بررسی ایردراپ  استارک نت و ارزدیجیتال STRK می‎‎‎‎‎‎پردازیم. و درادامه متوجه می‎‎‎‎‎‎شویم چگونه شانس خودرا برای دریافت توکن های بیشتر STRK، افزایش دهیم.

استارک‎‎‎‎‎نت StarkNet چیست؟

استارک نت، یک شبکه غیرمتمرکز لایه دوم است که برای افزایش مقیاس پذیری و بهبود عملکردهای شبکه اتریوم Ethereum توسعه یافته. استارک نت اجازه می‎‎‎‎‎‎دهد تا هربرنامه غیرمتمرکزی (Dapp)، ظرفیت محاسباتی نامحدودی داشته باشد، درحالی که امنیت و سازگاری با اتریوم را به خطر نمی‎‎‎‎‎‎اندازد.

علت این امر، بهره گیری از Stark (امن ترین و مقیاس پذیرترین الگوریتم اثبات رمزنگاری) است. 

گروه پشت استارک‎‎‎‎‎‎نت SatrkNet : 

استارک نت، توسط یک کمپانی نرم افزار ( مستقر در اسرائیل ) متخصص در امور رمزنگاری، به نام StarkWare Industries راه اندازی شد. این کمپانی متشکل از 70 کارمند، و یک تیم توسعه گسترده از مهندسان بلاکچین است. همچنین با برخی از مشاوران برتر در صنعت بلاکچین کار می‎‎‎‎‎‎کند. از جمله جوزف لوبین (مدیرعامل کمپانی ConsenSys، شرکت توسعه دهنده متامسک).

این تیم موفق شد در دور سرمایه گذاری سری D، با رهبری Greanoaks Capital و Coatue به ارزش بیش از 100 میلیون دلار جمع آوری کند. و اکنون ارزش این شرکت 8 میلیارد دلار، تخمین زده شده است.

چگونه در ایردراپ استارک‎‎‎‎‎‎‎نت شرکت کنیم؟


1- آیا استارک‎‎‎‎‎‎نت توکن می‎‎‎‎‎‎دهد؟

استارک نت توکن های خودرا درشبکه اصلی اتریوم و بانماد STRK مستقر کرده است. بنابراین بله، استارک‎‎‎‎‎نت توکن دارد. بااین حال توکن های STRK برای فروش قرار نگرفته اند و سازمان استارک نت، هنوز درحال تعیین مکانیزم توزیع توکن هاست. که شامل مکانیزم‎‎‎‎‎های پاداش برای جامعه و به معنای یک ایردراپ محتمل است.

2- دریافت توکن های استارک نت

بهترین روش دریافت توکن های STRK از طریق ایردراپ، تعامل با شبکه آزمایشی آن هاست. یک نکته مثبت دیگر راجع به این شبکه؛ این است که بسیاری از Dapp هایی که دراین اکوسیستم وجود دارند، توکن های خودرا منتشر نکرده اند و شما می‎‎‎‎‎‎توانید با تعامل بااین برنامه ها، شمارا در موقعیتی قرار می‎‎‎‎‎‎دهد که ایردراپ آن‎‎‎‎‎‎ه‎‎‎ا را نیز دریافت کنید.

نحوه دریافت ایردراپ استارک نت : 

1- کیف پول Argent را نصب و استفاده کنید. 

2- به شبکه استارک نت، پل (Bridge) بزنید.

3- از استارک نت، به دیگر شبکه ها پل بزنید.

4- تعامل با پلتفرم 10KSwap.

5- تعامل با پلتفرم myswap.

6- تعامل با  Mint Square.

7- نام Stark را ثبت کنید. 

توضیح مراحل به ترتیب ذکر شده : 

1- Argent X یک کیف‎‎‎‎‎پول ارزهای دیجیتال با رابط کاربری آسان، درشبکه استارک‎‎‎‎‎‎نت است.

2 و 3 - اصطلاح پل زدن یا بریج کردن (Bridge) در ارزهای دیجیتال، به این معنی است که؛ می‎‎‎‎‎‎توانید دارایی های دیجیتال و اطلاعات را از یک بلاکچین به زنجیره های دیگر انتقال دهید.

4 و 5 - 10Kswap، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) و یک پروتکل AMM (ماشین ساز خودکار)، است که روی شبکه استارک‎‎‎‎ نت توسعه یافته است. mySwap یک پلتفرم خدمات دیفای (DeFi) است و ترکیبی از NFTها، DEX ،DAO و... را ادغام می‎‎‎‎‎‎کند. شما می‎‎‎‎‎‎توانید از طریق ارائه نقدینگی و یا مبادله ارزهای دیجیتال در این پلتفرم ها، اقدام کنید.

6- Mint Square یک فروشگاه پیشرو در صنعت NFT است. شما می‎‎‎‎‎‎توانید با ایجاد کردن NFT ها، خرید و فروش NFT و انتقال آن ها، با پلتفرم Mint Square تعامل داشته باشید. 

سخن پایانی

نویسنده : ایردراپ AirDrop، به یک روش جمع آوری سرمایه برای پروژه های بلاکچینی اشاره دارد و یک مفهوم متفاوتی از عرضه اولیه سکه (ICO) دارد. ایردراپ ها می‎‎‎‎‎‎توانند یک منبع درآمد غیرفعال و دربعضی مواقع بسیار سودآور باشند.

در آخر شما می‎‎‎‎‎‎توانید سؤالات یا تجربیات خودرا در بخش نظرات، باما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار متاورس ها و بلاکچین ها آگاه شوید. 

سلب مسئولیت : توجه داشته باشید قصد این مقاله، صرفا اطلاع رسانی و در اختیار گذاشتن منابع فارسی و درست، برای شما عزیزان بوده و هیچ گونه سرمایه گذاری را تایید یا رد نمی‎‎‎‎‎‎کند. بنابراین مسئولیت تمام سرمایه گذاری های شما، برعهده شخص شما خواهد بود.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI
پروژه هوش مصنوعی فچ Fetch.AI و ارزدیجیتال FET - راهنمای جامع پروژه هوش مصنوعی فچ Fetch.AI و ارزدیجیتال FET - راهنمای جامع
9 کاربرد هوش مصنوعی در سیستم مالی + بهترین الگوریتم های AI 9 کاربرد هوش مصنوعی در سیستم مالی + بهترین الگوریتم های AI
ایردراپ متامسک - آموزش دریافت توکن رایگان از کیف پول متامسک ایردراپ متامسک - آموزش دریافت توکن رایگان از کیف پول متامسک
آموزش ایردراپ zkSync - چگونه شانس خودرا افزایش دهیم آموزش ایردراپ zkSync - چگونه شانس خودرا افزایش دهیم

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید