عصر متاورس
پروژه متاورس متاکید MetaCade و توکن MCADE - بازی بلاکچینی

پروژه متاورس متاکید MetaCade و توکن MCADE - بازی بلاکچینی

پیش گفتار 

متاکید Metacade یک پروژه متاورسی درحال توسعه است که به عنوان یک مرکز اجتماعی Web 3.0 برای بازیکن ها و طرفداران کریپتو شناخته می‎‎‎‎‎‎شود و امکان تعامل و همکاری کاربران را فراهم می‎‎‎‎‎‎کند. Metacade با ارزدیجیتال MCADE،  یکی از پروژه های متاورسی پرطرفدار است که در مدت کمی توانست کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. 

در این مقاله از عصر متاورس باما همراه باشید تا بدانیم چرا باید متاورس متاکید را در سال جاری زیرنظر بگیریم. 

پروژه متاورسی متاکید Metacade

فناوری Web 3.0 نحوه عملکرد جهان مارا متحول می‎‎‎‎‎‎کند و متاکید Metacade، نحوه مدیریت و مالکیت یک مرکز بازی جامعه محور را متحول می‎‎‎‎‎‎کند. شعار Metacade می‎‎‎‎‎‎گوید : {{ بازی کنید، کسب درآمد کنید، بسازید و ارتباط و اتصال برقرار کنید}}.

هدف این پروژه جذاب، ایجاد یک پاتوق برای افراد همفکری است که علاقه به بازی های بلاکچینی  و به طور کلی صنعت کریپتو دارند. شما می‎‎‎‎‎‎توانید در این پاتوق مجازی سرگرم کننده با توسعه دهندگان، گیمر ها و کارآفرینانی ملاقات کنید که علاقه مند به اشتراک گذاری ایده ها، مهارت ها و استعدادهای خود با یک هدف مشترک هستند. 

در متاکید می‎‎‎‎‎‎توانید پیشرفت بازی ها، تابلوی امتیازات و دیگر اطلاعات مربوط به بازی های بلاکچینی را مشاهده کنید، نظرات خودرا منتشر کنید و به پیشرفته ترین آلفای GameFi دسترسی داشته باشید و درنهایت با دیگر اعضاء به طور همزمان تعامل داشته باشید. همه این ویژگی ها درحالی است که در ازای فعالیت ها و ورود خود به این متاورس، پاداش هایی در قالب توکن های MCADE به دست می‎‎‎‎‎‎آورید. 

Metacade قصد دارد صنعت بازی را با ایجاد بزرگترین (Play To Earn) متحول کند. یکی از جذابیت های متاورس متاکید این است که شما می‎‎‎‎‎‎توانید علاوه بر کسب درآمد از بازی ها، حتی از مشارکت خود پلتفرم، ارائه نظرات، ارائه نقد برای بازی ها و ... نیز کسب درآمد داشته باشید. و به جای لذت بردن از یک جنبه بازی، از طیف وسیعی از ابعاد مختلف بازی لذت ببرید.

اعتبار سنجی متاکید Metacade

پلتفرم متاکید Metacade نیز همانند پروژه های قدرتمند دیگری مانند سندباکس The SandBoxو اکسی اینفینیتی Axie Infinity توانسته است تاییده ای از یک پلتفرم حسابرسی پیشرو در بلاکچین به نام Certik دریافت کند. 

اعتبارسنجی Certik به سرمایه گذاران اطمینان می‎‎‎‎‎‎دهد که کد و مشخصات Metacade تایید شده است و گروه Metacade تحت فرآیند KYC (مشتری خودرا بشناس) قرار دارد. بنابراین اعتماد بیشتری به اصالت این پروژه القا می‎‎‎‎‎‎شود. 

انتشار وایت پیپر Metacade، که نوآوری ها و پتانسیل بالای رشد این پروژه را نشان می‎‎‎‎‎‎دهد، سرمایه گذاران و تحلیل گران را تحت تاثیر خود قرار داد. شاید به همین خاطر متاکید محبوبیت روزافزونی پیدا کرده که درنهایت منجر به فروش نزدیک به 16.4 میلیون دلار توکن های MCADE در آخرین پیش فروش این پروژه شد. این رقم به خوبی نشان می‎‎‎‎‎‎دهد که Metacade توانسته سرمایه گذاران را متقاعد کرده و کاربران را مجذوب خود کند. 

ارزدیجیتال MCADE و توکنومیک آن 

MCADE ارزبومی و اصلی پروژه متاکید Metacade، با استاندارد ERC-20 در بستر شبکه اتریوم Ethereum است. یک توکن کاربردی که در مواردی مانند؛ پاداش کاربران، دسترسی به آیتم ها و ابزار اضافه، خرید و فروش آیتم های درون بازی و تسهیل تبادل استفاده می‎‎‎‎‎‎شود. 

حداکثر عرضه این توکن برابر با عرضه کل آن و برابر با 2 میلیارد توکن MCADE است که چیزی حدود 1.4 میلیارد از آن در گردش است. نحوه تخصیص این توکن به شرح زیر است؛ 

1- 70% از عرضه کل به ارزش 1.4 میلیارد MCADE به پیش فروش ها اختصاص یافت. 

2- 12.5% از عرضه کل به ارزش 250 میلیون MCADE، به بازاریابی و فهرست توکن در صرافی های متمرکز(CEX) اختصاص یافت. 

3- 10% از عرضه کل به ارزش 200 میلیون MCADE به تیم توسعه دهنده اختصاص یافت. 

4- 5% از عرضه کل به ارزش 100 میلیون MCADE، به تامین نقدینگی در صرافی های غیرمتمرکز (DEX)، اختصاص یافت.

5- 2.5% از عرضه کل به ارزش 50 میلیون MCADE، به استخرهای مسابقه اختصاص یافت. 

توکنومیک به زبان ساده، به معنای بررسی پارامترهای اثرگذار بر قیمت یک دارایی دیجیتال است. در علم توکنومیک مواردی مانند؛ عرضه، تقاضا، نحوه تخصیص توکن، انجمن ها و ... بررسی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود.

اطلاعات فنی توکن 

آدرس قرارداد : 0xed328E9C1179a30ddC1E7595E036AEd8760C22aF

هولدر ها : (درزمان درج مقاله) 7,641 آدرس وجود دارد.

کل تراکنش ها : 15,540 تراکنش (در زمان درج مقاله).

توکن MCADE به تازگی در صرافی غیرمتمرکز یونی‎‎‎‎‎‎سوآپ UniSwap فهرست شده و اکنون می‎‎‎‎‎‎توانید این توکن را خرید و فروش کنید. همچنین بهترین کیف پول دیجیتال برای نگه داری این توکن؛ کیف پول TrustWallet و کیف پول متامسک MetaMask است. 

محتوی خلاصه و کلیدی (چرا متاکید Metacade)

1- کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند بازی های موردعلاقه خودرا با پروژه P2E، بازی کنند و شانس بیشتری برای برنده شدن جوایز به دست آورند، اما متاکید فراتر از یک مکان برای بازی است. 

2- کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند با دیگر بازیکن ها، توسعه دهندگان و کارآفرینانی ملاقات کنند که مایل به اشتراک گذاری مهارت ها، استعدادها، علایق، ایده ها و اهداف مشترک خود هستند.  

3- کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند بااستفاده از جدول رده بندی، اطلاعات مربوط به بازی هارا مشاهده کنند و ببیند چه بازی هایی محبوبیت بیشتری دارند.

4- کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند علاوه بر کسب درآمد از بازی ها، از طریق مشارکت خود در پلتفرم و فعالیت هایی مانند رای گیری، ثبت نظرات، نقد بازی ها و ...، پاداش هایی در قالب توکن های MCADE به دست آورند.

سخن پایانی 

متاکید Metacade یک پلتفرم بازی Web 3.0 درحال توسعه است که به تازگی سروصدای زیادی به پا کرده. این پروژه متاورسی به طور کامل منتشر نشده و همچنان درحال توسعه است. متاکید به تازگی پیش فروش توکن های MCADE را با موفقیت بالایی پشت سر گذاشته و نزدیک به 16.4 میلیون دلار هزینه جمع آوری کرده است. 

تجربیات، نظرات و سؤالات خودرا در بخش نظرات باما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار متاورس ها و بلاک‎‎‎‎‎چین ها آگاه شوید. 

اما در آخر توجه داشته باشید که قصد این مقاله صرفا اطلاع رسانی و در اختیار گذاشتن منابع فارسی برای شما عزیزان بوده و هیچ سرمایه گذاری را تایید یا رد نمی‎‎‎‎‎‎کند. بنابراین مسئولیت تمام سرمایه گذاری های شما، برعهده شخص شما خواهد بود.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

متاورس RobotEra و ارزدیجیتال TARO - راهنمای جامع متاورس RobotEra و ارزدیجیتال TARO - راهنمای جامع
بازی متاورسی کالواریا Calvaria و ارزدیجیتال RIA بازی متاورسی کالواریا Calvaria و ارزدیجیتال RIA
شبکه الگوراند Algorand و ارزدیجیتال ALGO - حل مشکل بلاکچین شبکه الگوراند Algorand و ارزدیجیتال ALGO - حل مشکل بلاکچین
فاندامنتال بازی دنیای اتر World Of Ether - (راهنمای جامع) فاندامنتال بازی دنیای اتر World Of Ether - (راهنمای جامع)
بازی بلاکچینی آئوروری Aurory و توکنAURY - کسب درآمد رایگان بازی بلاکچینی آئوروری Aurory و توکنAURY - کسب درآمد رایگان

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید