عصر متاورس
پروژه متاورسی Sensorium Galaxy و ارزدیجیتال SENSO

پروژه متاورسی Sensorium Galaxy و ارزدیجیتال SENSO

پیش گفتار 

Sensoriom Galaxy یک پروژه متاورسی جدید است که به تازگی سروصدای زیادی به پا کرده و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است، به گونه ای که با پروژه های قدرتمندی مانند دیسنترالند Decentraland و مجموعه بازی های گالاگیمز Gala Games درحال رقابت است.

ارزدیجیتال این پروژه با نماد SENSO، یک توکن ضدتورمی است که برای اقتصاد این اکوسیستم طراحی شده است. درادامه باما همراه باشید تا با متاورس Sensorium Galaxy، توکن بومی آن و روش های کسب درآمد از آن بیشتر آشنا شویم.

متاورس Sensorium Galaxy چیست؟

Sensorium Galaxy یک پروژه متاورسی جذاب است که به شما امکان می‎‎‎‎‎‎دهد با استفاده از سخت افزار هایی مانند عینک های VR و AR، تجربه های واقعی و خاصی را به ارمغان بیاورید. متاورس Sensoriom Galaxy یک تجربه کاملا متفاوت است و با تمام آن چه درباره دیگر پروژه های متاورسی می‎‎‎‎‎‎دانید متفاوت خواهد بود. 

شما می‎‎‎‎‎‎توانید یک فضای مجازی سه بعدی را به نمایش بگذارید و یا با دیگران به تماشای آن مشغول شوید. نمایش هایی با کیفیت های خارق العاده. همچنین می‎‎‎‎‎‎توانید به بازی های همه جانبه در فضایی ایمن، جهانی و البته مقرون به صرفه بپیوندید و از آن لذت ببرید و در نهایت به کاوش و جستجو فضای متاورس با گرافیکی خیره کننده Sensorium بپردازید و اگر از عینک های واقعیت مجازی نیز استفاده کنید، می‎‎‎‎‎‎تواند به کسب تجربه واقعی تر شما کمک کند. این متاورس به شما اجازه می‎‎‎‎‎‎دهد بلیط های NFT را بااستفاده از توکن های SENSO خرید و فروش کنید و در رویدادهای واقعی حصوز پیدا کنید. 

کاربران Sensorium همچنین می‎‎‎‎‎‎توانند با آواتار های هوش مصنوعی صحبت کنند و از تعامل با آن ها لذت برده و سرگرم شوند. به علاوه شما قادر هستید NFT آواتار های خودرا ضرب کنید و تجربه بهتری خلق کنید. 

در مقاله "پروژه های متاورسی در اکوسیستم پالیگان" مزیت های این لایه دوم که شامل افزایش مقیاس پذیری، کاهش هزینه ها و سرعت بالای آن بود را بررسی کردیم. این پروژه متاورسی نیز در بستر شبکه پالیگان است، و همین امر موجب ساختار بهتر آن شده و توانسته کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند. متاورس Sensorium اکنون علاوه بر نسخه های مرورگر و دسکتاپ، برای گوشی های موبایل در نسخه های اندروید و ios نیز دردسترس است.

محتوی خلاصه درباره متاورس Sensoruim Galaxy

1- یک پروژه متاورس به همراه دنیاهای خارق العاده، واقعیت مجازی، طراحی شگفت انگیز، کاراکترهای هوش مصنوعی و ... .

2- مشارکت و همکاری با شرکت ها و برند های مطرح جهانی مانند The Night League و ... .

3- شما می‎‎‎‎‎‎توانید با آواتارهایی با هوش مصنوعی به تعامل و ارتباط بپردازید.

4- طراحی توکنومیک قوی با عرضه کم، که منجر به حفظ ارزش توکن SENSO می‎‎‎‎‎‎شود. 

5- شما می‎‎‎‎‎‎توانید NFT آواتارها و یا بلیط هارا با استفاده از توکن های SENSO معامله کنید.

6- یک پروژه منبع باز و غیرمتمرکز که مدیریتی جامعه محور دارد و تمام کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند در تصمیم گیری های مهم آن سهیم باشند. 

7- شرکت متا (FaceBook سابق)، درباره این پروژه می‎‎‎‎‎‎گوید، Sensorium یکی از برترین نقاط متاورس برای بازدید در سال جدید خواهد بود.

مرتبط : توکنومیک (Tokenomics) چیست و چگونه آینده ارزدیجیتال را بررسی می کند؟

ارزدیجیتال SENSO چیست و چه کاربردهایی دارد ؟ 

توکن SENSO، ارزبومی و اصلی متاورس Sensorium Galaxy است، که برای موارد زیادی کاربرد دارد. یک توکن حاکمیتی با استاندارد ERC-20 در بستر پالیگان که یک توکن ضدتورمی نیز به شمار می‎‎‎‎‎‎رود. عرضه درگردش این توکن براساس ارزش بازار و توکن سوزی های مرتب، به روزرسانی می‎‎‎‎‎‎شود و توکنومیک آن به گونه طراحی شده که ارزش SENSO با افت شدید قیمتی روبه رو نشود.

توکن SENSO علاوه براین که یک توکن حاکمیتی است و شما می‎‎‎‎‎‎توانید آن را برای تصمیم گیری های مهم این بازی در دائو DAO این پروژه، استفاده کنید، کاربردهای بیشتری نیز دارد. تمام دارایی های این پروژه با استفاده از توکن های SENSO معامله می‎‎‎‎‎‎شوند، شما با دراختیار داشتن این توکن می‎‎‎‎‎‎توانید به فعالیت های ویژه ای دسترسی پیدا کنید، موجودات مجازی را تقویت کنید و در محتوی ممتاز شریک شوید و البته مهم ترین کاربرد آن می‎‎‎‎‎‎تواند خرید NFT بلیط ها باشد.

سخن پایانی 

Sensorium Galaxy یک پروژه متاورسی نوظهور است. بااین حال توجه های زیادی را به سمت خود جذب کرده به گونه ای که شرکت متا درباره آن می‎‎‎‎‎‎گوید یکی از بهترین متاورس ها در سال آینده برای بازدید خواهد بود. طراحی توکنومیک جذاب آن باعث می‎‎‎‎‎‎شود توکن های SENSO با توکن متاورس های قدرتمندی مانند اکسی اینفینیتی Axie Infinity رقابتی تنگاتنگ داشته باشند. 

شما می‎‎‎‎‎‎توانید در فضای گسترده این متاورس کاوش و جستجو کنید و یک فضای سه بعدی با گرافیک بالا را به نمایش بگذارید و یا به تماشای آن مشغول شوید. با کاراکتر های هوش مصنوعی و دیگر کاربران به تعامل و ارتباط مشغول شوید. با خرید NFT بلیط های این متاورس می‎‎‎‎‎‎توانید در رویداد هایی مانند کنسرت های موسیقی یا ... شرکت کنید. و درنهایت تجربه ای متفاوت و خارق العاده را برای خود به ارمغان آورید. برای کسب درآمد از متاورس Sensorium Galaxy می‎‎‎‎‎‎توانید توکن های SENSO را هولد کنید، NFT هارا معامله کنید و در محتوی ممتاز این متاورس شریک شوید و به رشد و گسترش Web 3.0 کمک کنید. 

در آخر می‎‎‎‎‎‎توانید سؤالات و تجربیات خودرا در بخش نظرات با گروه عصر متاورس و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه از آخرین اخبار متاورس و بلاکچین ها آگاه شوید. 

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

ییلد فارمینگ چیست - Yield Farming زبان ساده (راهنمای مبتدیان) ییلد فارمینگ چیست - Yield Farming زبان ساده (راهنمای مبتدیان)
NFT های کاربردی یا یوتیلیتی - Utility NFT چه امتیازاتی دارد؟ NFT های کاربردی یا یوتیلیتی - Utility NFT چه امتیازاتی دارد؟
Aave - پلتفرم وام دهی آوی و توکن AAVE - بررسی کامل Aave - پلتفرم وام دهی آوی و توکن AAVE - بررسی کامل
اکوسیستم پالیگان - پروژه های متاورسی پالیگان Polygon اکوسیستم پالیگان - پروژه های متاورسی پالیگان Polygon
پروژه های متاورسی جدید - Reach Metaverse و ارزدیجیتال REACH پروژه های متاورسی جدید - Reach Metaverse و ارزدیجیتال REACH

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید