عصر متاورس
صرافی غیرمتمرکز KiloEx و خدمات آن - شرکت در ایردراپ KiloEx

صرافی غیرمتمرکز KiloEx و خدمات آن - شرکت در ایردراپ KiloEx

پیش گفتار

kiloEx یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که امکان دسترسی به معاملات سریع، ردیابی بلادرنگ فعالیت‌های بازار و تجربه معاملاتی بصری را برای معامله‌گران فراهم می‌کند. این پلتفرم بستری فراهم کرده تا معامله‌گران و ارائه‌دهندگان نقدینگی بتوانند به طور یکسان از آزادی و امنیت در کنترل معاملات و سرمایه‌گذاری‌های خود بهره‌مند شوند. این صرافی غیرمتمرکز به نوعی محل تلاقی سرمایه‌گذاری و مدیریت ریسک است.

اکوسیستم kiloEx، قرار است با ارائه یک پلتفرم منحصربه‌فرد برای معامله‌گران و ارائه‌دهندگان نقدینگی، امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) را متحول کند. این پلتفرم قصد دارد با گنجاندن توکنومیک‌های نوآورانه و نقشه راه بلندپروازانه‌ی خود، به یک صرافی غیرمتمرکز پیشگام در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

صرافی غیرمتمرکز kiloEx چیست؟

kiloEx به عنوان یک پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز، امکان معامله دارایی‌های مختلف را فراهم می‌کند. در مقایسه با صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز مانند Binance و OKX، بسیار شفاف تر عمل می‎‎‎‎‎‎‎کند، چراکه کاربران در آن نیازی ندارند که به صرافی اعتماد کنند و می‌توانند به صورت مستقیم از طریق قراردادهای هوشمند در معاملات شرکت نمایند.

از سویی این صرافی از روش‌های معاملاتی نوآورانه‌تر و انعطاف‌پذیرتری مانند معاملات اهرم‌دار و قراردادهای دائمی پشتیبانی به عمل می‌آورد.

اکوسیستم kiloEx، برای حفاظت از دارایی‌های کاربران اقدامات امنیتی متعددی را به اجرا درآورده است. از یک سو، قراردادهای هوشمند این پلتفرم، توسط شرکت‌های امنیتی متخصص حسابرسی می‌شوند تا از سطح ایمنی آن اطمینان حاصل شود. از سویی، دارایی‌های کاربران در قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز ذخیره می‌گردند و کاربران از طریق کلیدهای خصوصی، دارایی‌های خود را تحت کنترل دارند و این گونه دارایی‌های خود را از خطرات امنیتی موجود در مبادلات متمرکز سنتی مصون می‌دارند.

این پلتفرم همچنین، برای تضمین امنیت دارایی‌های کاربران از فناوری‌هایی مانند تکنولوژی چند امضایی استفاده می‌کند. در کل، kiloEx تاکید زیادی بر امنیت دارد و اقدامات محافظتی متعددی را برای حفاظت از دارایی‌های کاربران به کار می‌گیرد. 

kiloEx تحت ممیزی‌های امنیتی قرار دارد و استراتژی‌های پیچیده کنترل ریسک را در جهت اطمینان از ایمنی وجوه کاربران اتخاذ می‌کند، با این حال، برای جبران خسارت کاربران در شرایط هرگونه حمله هکری، اقدام به ذخیره ریسک خواهد کرد.

خدمات صرافی kiloEx

kiloEx با تاکید بر تجربه کاربری بهینه، یک رابط کاربری کاربر پسند و ساده ارائه می‌کند. این پلتفرم با فراهم کردن امکان انجام تریدینگ کپی، کاربران را ترغیب می‌کند تا در رقابت‌های تجاری شرکت کنند. همچنین با پشتیبانی از طیف وسیعی از دارایی‌های معاملاتی و روش‌های معاملاتی منعطف مانند فارکس، درصدد رفع نیازهای متنوع کاربران است. لازم به ذکر است که کارمزد معاملاتی در این پلتفرم بسیار ناچیز است تا هزینه‌های کاربران کاهش پیدا کند.

تیم توسعه‌دهنده پروژه kiloEx، متشکل از متخصصانی با تجربه است که سوابق درخشانی در زمینه مبادله و توسعه قراردادها دارند و به عنوان معامله‌گران حرفه‌ای در بازار مشتقات سنتی شناخته می‌شوند.

برنامه آتی kiloEx

پلتفرم kiloEx طبق آنچه که به عنوان برنامه آتی آن ارائه شده، در نظر دارد جفت‌های معاملاتی بیشتری برای ارزهای دیجیتال، فارکس و شاخص‌های سهام راه‌اندازی کند. این پلتفرم همچنین قصد دارد قابلیت کپی تریدینگ (Copy Trading) خود را توسعه دهد.

توکن های پروژه kiloEx و توکنومیک آن

KILO، ارزبومی و اصلی پلتفرم KiloEx است که برای مواردی مانند حاکمیت غیرمتمرکز، پاداش به کاربران و دریافت توکن‎‎‎‎‎‎های xKILO استفاده می‎‎‎‎‎‎‎شود. حداکثرعرضه توکن‎‎‎‎‎‎های KILO برابر با 1 میلیارد واحد است.

xKILO نام توکن دیگر این صرافی است که غیرقابل انتقال است و نشان دهنده توکن‎‎‎‎‎‎های سپرده گذاری شده می‎‎‎‎‎‎‎باشد. برای معامله توکن‎‎‎‎‎‎های xKILO باید ابتدا آن‎‎‎‎‎‎ها را به توکن اصلی KILO بازخرید کنید.

شما می‎‎‎‎‎‎‎توانید با استفاده از توکن‎‎‎‎‎‎های KILO، توکن‎‎‎‎‎‎های xKILO را به نسبت 1:1 ضرب کنید. سپس می‎‎‎‎‎‎‎توانید xKILO های خودرا در پلتفرم استیک کنید و در ازای آن استیبل‎‎‎‎‎‎کوین USDT و توکن xKILO را به عنوان پاداش دریافت کنید.

طبق اطلاعات توکنومیک پروژه، نحوه تخصیص توکن‎‎‎‎‎‎های KILO به شرح زیر است:

1- 34% از عرضه کل به اکوسیستم KiloEx اختصاص یافت.

2- 10% برای کاربران اولیه پلتفرم طی ایردراپ، درنظر گرفته شد. 

3- 10% به عنوان مشوق برای پاداش به استیک کنندگان درنظر گرفته شد.

4- 20% برای تیم KiloEx و برنامه‎‎‎‎‎‎های توسعه آینده درنظر گرفته شد.

5- 10% برای فروش خصوصی توکن، درنظر گرفته شد.

6- 10% به عنوان سرمایه گذاری‎‎‎‎‎‎های استراتژیک درنظر گرفته شد.

7- 5% برای گروه مشاوران درنظر گرفته شد.

8- 1% برای پاداش به تامین کنندگان نقدینگی درنظر گرفته شد.

برنامه انتشار توکن‎‎‎‎‎‎ها را می‎‎‎‎‎‎‎توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

توکنومیک ارز KILO و صرافی KiloEx

ایردراپ kiloEx

ایردراپ‌های ابتکاری kiloEx رویدادهایی مجزا هستند که در آن توکن‌های رایگان به دارندگان توکن‎‎‎‎‎‎های KiloEx تخصیص داده می‌شود. این ایردراپ می‌تواند برای کسانی که علاقه‌مند به حوزه امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) هستند، بسیار جذاب باشد. این یک ایردراپ تایید شده و قطعی برای اعضای جامعه KiloEx خواهد بود و روند آن به شرح زیر است:

1- راه اندازی سیستم "امتیازدهی ایردراپ" در وبسایت رسمی

2- تبدیل امتیازهایی که طی ایردراپ جمع آوری شده به توکن‎‎‎‎‎‎های KILO

3- کاربران می‎‎‎‎‎‎‎توانند توکن‎‎‎‎‎‎های KILO خودرا ادعا کنند.

در مستندات رسمی این پروژه به آدرس KiloEx.GitBook می‎‎‎‎‎‎‎توانید راه‎‎‎‎‎‎های دریافت امتیاز دراین ایردراپ را مشاهده کنید.

سخن پایانی

KiloEx نسل بعدی پرپچوال دکس، با امکان معاملات سریع، موقعیت‎‎‎‎‎‎های ریسک خنثی و راه حل‎‎‎‎‎‎های مناسب LP است که طی مدت کوتاهی کاربران و سازمان‎‎‎‎‎‎های زیادی را به سمت خود جذب کرده و اکنون با دکس‎‎‎‎‎‎های برتری مانند دی وای دی ایکس (dYdX) و یونی سوآپ (UniSwap) درحال رقابت است. این صرافی ابزارهای پیشرفته معاملاتی را به کاربران خود ارائه می‎‎‎‎‎‎‎دهد که به معامله گران در مدیریت ریسک کمک می‎‎‎‎‎‎‎کند.

شما می‎‎‎‎‎‎‎توانید تجربیات یا سؤالات خودرا در بخش نظرات با گروه عصر متاورس و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه از آخرین اخبار کریپتو آگاه شوید.

نویسنده : فریبا فتحی

نویسنده : فریبا فتحی

نوشتن هنر است و درکنار هم چیدن کلمات و ساخته و پرداخته کردن جملاتی ناب که بتواند خواننده را سر شوق آورد انتخاب من است.

پست های مرتبط

بازی متاورسی Prospectors (جستجوگران) و ارز دیجیتال PGL بازی متاورسی Prospectors (جستجوگران) و ارز دیجیتال PGL
IEO چیست و نحوه شرکت در آن - 0 تا 100 عرضه اولیه صرافی IEO چیست و نحوه شرکت در آن - 0 تا 100 عرضه اولیه صرافی
توکن غیرمثلی هوشمند (iNFT) - تلفیق هوش مصنوعی (AI) و NFT توکن غیرمثلی هوشمند (iNFT) - تلفیق هوش مصنوعی (AI) و NFT
RollUp در مقیاس پذیری بلاکچین چیست - مقایسه انواع رول آپ RollUp در مقیاس پذیری بلاکچین چیست - مقایسه انواع رول آپ

1 نظر ثبت شده !

  1. بسیار عالی و مفید، استفاده کردم.

  1. ممنون از نظر شما

نظرات خود را با ما در میان بگذارید