عصر متاورس
بازی متاورسی Battle Infinity و ارزدیجیتال IBAT - کسب درآمد

بازی متاورسی Battle Infinity و ارزدیجیتال IBAT - کسب درآمد

پیش گفتار

Battle Infinity یکی از بازی های متاورسی جدید است که به تازگی سروصدای زیادی به پا کرده و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این پروژه متاورسی می‎‎‎‎‎‎تواند به یکی از بهترین متاورس ها در سال جاری تبدیل شود. پس بیایید کمی در این متاورس عمیق تر شویم و راه های کسب درآمد از آن را بررسی کنیم.

مرتبط : متاورس چیست و چگونه کار می کند؟ (به زبان ساده)

Battle Infinity چیست؟

بتل اینفینیتی " Battle Infinity "، یک پروژه متاورسی توسعه یافته در شبکه هوشمند بایننس BSC است که داستان آن مربوط به ورزش های فانتزی مانند فوتبال، کریکت، هاکی، تنیس، کبدی و ... است. در گذشته نیز بازی هایی مانند سورر Sorare، که به فوتبال فانتزی شهرت یافت، توانسته بودند با ترکیب بلاک‎‎‎‎‎‎چین و بازی های فانتزی تجربه جدیدی را به کاربران خود اهدا کنند. اما متاورس Infinity Battle روایتگر داستانی متفاوت است که با استفاده از گرافیک جذاب تر، توانسته محبوبیت بیشتری به دست آورد و جزو 10 متاورس برتر قرار گیرد. 

گروه توسعه دهنده این بازی می‎‎‎‎‎‎گوید، هدف از ساخت این بازی، ایجاد انقلابی در بازی های تجاری است، ساخت بازی هایی غیرمتمرکز تر که به صورت جامعه محور مدیریت می‎‎‎‎‎‎شوند و کاربران و بازیکن ها مالکین اصلی دارایی های درون بازی هستند.

Battle Infinity توانسته است با ترکیب مدل کسب درآمد از بازی (Play To Earn)، توکن های غیرمثلی (NFT ها) و بلاکچین، یک بازی متاورسی غیرمتمرکز و متفاوت تر با به کاربران خود اهدا کند. ارزبومی این بازی IBAT است که در ادامه به آن می‎‎‎‎‎‎پردازیم. 

شما می‎‎‎‎‎‎توانید دارایی ها و عناصر درون بازی را با استفاده از توکن های IBAT در فروشگاه همین بازی خرید و فروش کنید. توجه کنید Battle Infinity یک متاورس NFT محور است بنابراین تمام دارایی های درون بازی NFT هایی هستند که پس از خرید، سند مالکیت آن در کیف پول دیجیتال شما ذخیره می‎‎‎‎‎‎شود. 

ارز دیجیتال IBAT و توکنومیک آن

IBAT ارزبومی و اصلی پلتفرم Battle Infinity است که برای اقتصاد این اکوسیستم طراحی شده. یک توکن کاربردی در شبکه هوشمند بایننس و با استاندارد BEP-20. شما می‎‎‎‎‎‎توانید این توکن را در تمام صرافی های معتبر مانند کوکوین KuCoin و ... معامله کنید و یا با شرکت در مسابقات این بازی، توکن های IBAT را به عنوان پاداش دریافت کنید. 

این یک توکن کاربردی است که برای خرید و فروش آیتم های درون بازی و دسترسی به برخی از امکانات ویژه به آن نیاز خواهید داشت. برای عمیق تر شدن در ارزدیجیتال IBAT نگاهی به طراحی توکنومیک آن می‎‎‎‎‎‎اندازیم؛ 

 عرضه کل این توکن برابر با 10 میلیاد IBAT است که چیزی حدود 3.4 میلیارد از آن در گردش است. نحوه تخصیص توکن های IBAT به شرح زیر است؛ 

1- 2.5 درصد به فروش خصوصی اختصاص یافت.

2- 35.5 درصد برای گروه، همکاری ها و مشاوران گروه در نظر گرفته شد.

3- 28 درصد برای پیش فروش های عمومی اختصاص یافت.

4- 6 درصد برای تامین استخرهای نقدینیگی درنظر گرفته شد.

5- 18 درصد برای بازاریابی و فهرست در صرافی های متمرکز.

6- 10 درصد باقی مانده نیز، برای سازمان پروژه و گروه توسعه دهندگان درنظر گرفته شد.

مرتبط : معرفی بهترین پروژه های متاورسی برای کسب درآمد.

بررسی ارز دیجیتال IBAT به صورت خلاصه 

1- یک توکن با امنیت بالا در شبکه بایننس.

2- 50 درصد از هزینه کارمزد ها برای پاداش به تامین کنندگان نقدینگی بازگردانده می‎‎‎‎‎‎شود (که یکی از ویژگی های مثبت آن نسبت به سایر پروژه هاست، به این معنا که سرمایه کمتری برای گروه و بیشتری برای کاربران بازی درنظر می‎‎‎‎‎‎گیرند).

3- این پروژه دارای انجمن های گسترده ای است که منجر به افزایش ارزش توکن IBAT خواهد شد (برای درک چگونگی این مطلب به مقاله  توکنومیک چیست، مراجعه کنید).

4- برای سهام گذاری (Staking) دراین پلتفرم مزیت های بیشتری نسبت به سایر رقبا وجود دارد. 

5- تعداد کاربران این پروژه درحال افزایش است و همانطور که در مقاله کسب درآمد از متاورس خواندیم، افزایش کاربران به افزایش قیمت توکن های آن پروژه منجر خواهد شد.

روش های کسب درآمد از متاورس Battle Infinity 

به طور کلی چند روش برای کسب درآمد از بازی متاورسی Battle Infinity وجود دارد. در وهله اول شما نیاز به یک کیف پول دیجیتال که از زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی کند خواهید داشت. توصیه می‎‎‎‎‎‎کنم از متامسک استفاده کنید. کیف پول متامسک جدای از تمام ویژگی هایی که دارد، اولین کیف پولی است که پلتفرم های متاورس آن را برای انتخاب کاربران فهرست می‎‎‎‎‎‎کنند (آموزش ساخت متامسک در 5 دقیقه).

1- شما می‎‎‎‎‎‎توانید NFT آیتم های درون بازی را خریداری کرده و سپس با قیمت های بیشتری بفروشید.

2- می‎‎‎‎‎‎توانید توکن های IBAT را سپرده گذاری (Staking) کنید و علاوه بر کسب سود های سالانه، از مزیت های بیشتری نیز برخوردار شوید (آموزش Staking به صورت گام به گام و تصویری).

3- اصلی ترین روش کسب درآمد از این بازی مربوط به کسب پاداش ها است. شما می‎‎‎‎‎‎توانید در مسابقات این بازی شرکت کنید، با سایر بازیکن ها رقابت کنید و در ازای مشارکت در بازی، پاداش هایی در قالب توکن های IBAT به دست آورید. این پلتفرم چند بازی ورزشی - فانتزی را ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد که می‎‎‎‎‎‎توانید با توجه به علاقه مندی خودتان انتخاب کنید. بازی هایی مانند فوتبال فانتزی، کریکت، تنیس، کبدی، هاکی و ... .

جمع بندی

دراین مقاله به بررسی پروژه متاورسی Battle Infinity و ارزدیجیتال IBAT پرداختیم. این یک بازی متاورسی مبتنی بر مدل کسب درآمد از بازی (Play To Earn) است که در زنجیره هوشمند بایننس توسعه یافته و با وجود این که مدت زیادی از ظهور آن نگذشته، اما توجه های زیادی را به سمت خود جلب کرده و توانسته کاربران زیادی را جذب کند. 

ارز IBAT یک توکن کاربردی برای اکوسیستم این پروژه متاورسی است که می توانید در تمام صرافی های معتبر به معامله آن مشغول شوید. همچنین می توانید در پلتفرم هایی مانند یونی سوآپ UniSwap، این توکن را استیک (Stake) کنید و کسب درآمد غیرمنفعلی برای خود رقم بزنید. همانطور که مقاله های پیش نیز توضیح دادیم، یک ارزدیجیتال مربوط به پروژه متاورسی زمانی که آن پروژه نوپا باشد، در کف قیمت خود و بهترین زمان برای نگه داری و معامله آن خواهد بود (این مسئله به منزله تایید یا تکذیب سرمایه گذاری شما نخواهد بود و توجه داشته باشید که مسئولیت تمام سرمایه گذاری های شما، برعهده شخص شما خواهد بود).

در آخر می توانید تجربیات یا سؤالات خودرا در بخش نظرات با گروه عصر متاورس و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و یا با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار متاورس و بلاکچین ها آگاه شوید.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

مجموعه بازی های متاورسی گالا گیمز Gala Games و توکن GALA مجموعه بازی های متاورسی گالا گیمز Gala Games و توکن GALA
بازی بلاکچینی Sorare - بررسی کامل Sorare و نحوه کسب درآمد بازی بلاکچینی Sorare - بررسی کامل Sorare و نحوه کسب درآمد
بررسی انواع دارایی های دیجیتال و کاربرد هرکدام بررسی انواع دارایی های دیجیتال و کاربرد هرکدام
ییلد فارمینگ چیست - Yield Farming زبان ساده (راهنمای مبتدیان) ییلد فارمینگ چیست - Yield Farming زبان ساده (راهنمای مبتدیان)
5 بازی بلاکچینی برتر 2022 - بازی های متاورسی در حال توسعه 5 بازی بلاکچینی برتر 2022 - بازی های متاورسی در حال توسعه

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید