عصر متاورس
ان اف تی بی - بررسی کامل پروژه NFTb و ارز دیجیتال NFTB

ان اف تی بی - بررسی کامل پروژه NFTb و ارز دیجیتال NFTB

پیش گفتار 

با پیشرفت صنعت بلاکچین، تبلیغات گسترده متاورس و همه گیر شدن بازی های بلاکچینی، امروزه NFT "ان اف تی ها" با محبوبیت بالایی مواجه شده اند. می‎‎‎‎‎‎توان گفت NFT ها پس از طی کردن مسیر طولانی خود، اکنون به پشرفت عظیمی رسیده اند و چیزی فراتر از سرگرمی را ارائه می‎‎‎‎‎‎دهند. دنیای NFT ها اکنون می‎‎‎‎‎‎تواند حتی در امور روزانه ما، تغییر ایجاد کند. 

علاقه مندان به حوزه  NFT، افزایش پیدا کرده اند، بنابراین نیاز بیشتری به زیرساخت ها، برنامه های کاربردی و نقدینگی کافی، احساس می‎‎‎‎‎‎شود. زنجیره هوشمند بایننس (BSC) با پروژه NFTB همکاری خودش را برای استفاده بیشتر از پتانسیل های مشهود NFT ها آغاز کرد، و پروژه جذاب و کاربری NFTb را راه اندازی کرد، که در ادامه آن را بررسی می‎‎‎‎‎‎کنیم.

پروژه nftB و ارز دیجیتال NFTB 

NFTB یک پلتفرم Dapp، برپایه زنجیزه هوشمند بایننس Binanace است که خدمات دیفای (DeFi)، برای NFT ها را تسهیل می‎‎‎‎‎‎بخشد. گروه توسعه دهنده می‎‎‎‎‎‎گوید :: {{ ما به پتانسیل بالای بایننس، برای ارائه ارزش بیشتر به دارندگان و سازندگان NFT اعتقاد داریم. با ترکیب کردن نقدینگی صرافی های متمرکز (CEX) و صرافی های غیرمتمرکز (DEX) تجربه بهتری را برای سازندگان به ارمغان می‎‎‎‎‎‎آوریم }}.

NFTB علاوه بر خدمات اضافی، بیشتر به عنوان یک بازار NFT شهرت دارد. شما می‎‎‎‎‎‎توانید در این پلتفرم NFT های خودرا ایجاد کنید و درهمان بازار به فروش برسانید، یا در کیف پول خود ذخیره کنید. برای ساخت NFT ها در این برنامه، هیچ محدودیتی نخواهید داشت و هرچیزی را که مایل هستید می‎‎‎‎‎‎توانید به NFT تبدیل کنید. علاوه بر زنجیره بایننس، امکان ایجاد NFT ها در شبکه های مختلف نیز وجود خواهد داشت. 

پروژه NFTB همچنین روش هایی برای کسب درآمد ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد، شما می‎‎‎‎‎‎توانید با سپرده گذاری (Staking) و یا ییلد فارمینگ (Yield Farming) در این پلتفرم، درآمد غیرمنفعل داشته باشید. علاوه بر روش های ذکر شده، درازای فعالیت در این برنامه چه به عنوان سازنده و چه به عنوان خریدار، توکن های NFTB را به عنوان پاداش دریافت می‎‎‎‎‎‎کنید.

پروژه NFTB چیزی بیشتر از بازارهای NFT مانند اوپن‎‎‎‎‎‎سی OpenSea یا رریبل Rarible است و ارائه دهنده خدمات گسترده ای از دیفای (DeFi) است. این پروژه به صورت جامعه محور و صد در صد غیرمتمرکز مدیریت می‎‎‎‎‎‎شود.

پروژه NFTB با همکاری بایننس Binance و در اکوسیستم زنجیره هوشمند بایننس BSC، راه اندازی شد. این پشتیبانی قدرتمند از سوی بایننس می‎‎‎‎‎‎تواند موفقیت های زیادی را برای پروژه NFTB به ارمغان آورد. این پروژه درحال توسعه است و برنامه های زیادی برای آینده دارد. 

NFTB و توکنومیک آن

NFTB ارز بومی و اصلی این پروژه است که برای اکوسیستم NFTb طراحی شده. شما می‎‎‎‎‎‎توانید با فعالیت در این برنامه، توکن های NFTB را به عنوان پاداش دریافت کنید. این توکن برای موارد زیادی کاربرد دارد که پس از نگاهی به توکنومیک، به بررسی آن می‎‎‎‎‎پردازیم. 

حداکثر عرضه این توکن برابر با عرضه کل آن و برابر با 726,277,000 توکن NFTB است که درحال حاضر چیزی حدود 309,974,055  از آن درگردش است. نحوه توزیع این توکن به شرح زیر است؛ 

20.5% به تدابیر استراتژی اختصاص یافت.

12% برای تیم توسعه دهنده و 12.5% برای بنیاد NFTB درنظر گرفته شد.

45% برای پاداش به کاربران دراین پروتکل اختصاص یافت. 

2% برای عرضه اولیه در صرافی های غیرمتمرکز IDO درنظر گرفته شد. 

12.5% برای بنیاد NFTb درنظر گرفته شد.

8% باقی مانده به عنوان نقدینگی درنظر گرفته شد.

کاربردهای توکن NFTB

برای پرداخت کارمزد های شبکه. 

برای استفاده از تمام خدمات پلتفرم NFTb.

برای سپرده گذاری (Staking) یا کشت سود (Yield Farming).

این توکن با پلتفرم های مبتنی بر بایننس، ادغام می‎‎‎‎‎‎شود و به عنوان یک توکن پرداختی عمل می‎‎‎‎‎‎کند.

توکن NFTB دارای نشان حاکمیتی نیز هست که برای مدیریت غیرمتمرکز این پلتفرم استفاده می‎‎‎‎‎‎شود. به این معنا که می‎‎‎‎‎‎توانید با دراختیار داشتن این توکن، در تصمیم گیری یا رای گیری های مهم این پلتفرم مشارکت کنید. هر توکن NFTb نماینده یک حق رای در دائو DAO این پروژه است. شما با 100 توکن می‎‎‎‎‎‎توانید به یک پیشنهاد 100 رای مثبت یا منفی دهید و یا خودتان یک پیشنهاد را برای رای گیری ایجاد کنید. 

مرتبط : آموزش کسب سود از ییلد فارمینگ Yield Farming (راهنمای گام به گام)

سخن پایانی 

 NFTb یک برنامه غیرمتمرکز (Dapp) برای تسهیل DeFi و ایجاد نقدینگی کافی برای علاقه مندان به ان اف تی NFTها است. این برنامه می‎‎‎‎‎‎تواند سکوی پرتابی برای توسعه و گسترش پروژه های بیشماری باشد. شما می‎‎‎‎‎‎توانید در این پلتفرم در عرضه های اولیه زیادی شرکت کنید و NFTهایی را با قیمت های پایین تر خریداری کنید. 

INO مخفف عبارت عرضه اولیه NFT ها و IDO مخفف عبارت عرضه اولیه در صرافی های غیرمتمرکز، برخی از این پیش فروش هاست. همچنین به دلیل زیرساخت های قوی موجود، NFTb با متاورس های زیادی همکاری کرده و در عرضه اولیه بازی ها (IGO) موفقیت خودرا به دست آورده. NFTb یک بستر مناسب برای NFT هایی با کیفیت های بالاست، بنابراین همکاری بازی های متاورسی با این بستر مناسب، دور از انتظار نبود. 

تجربیات یا سؤالات خودرا در بخش نظرات با گروه عصر متاورس و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و یا باعضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار کریپتو آگاه شوید.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

Web 3 (وب 3) چیست - بهترین ارزها و پروژه های Web 3.0 Web 3 (وب 3) چیست - بهترین ارزها و پروژه های Web 3.0
استیکینگ NFT - بهترین پلتفرم و NFT سودآور برای سپرده گذاری استیکینگ NFT - بهترین پلتفرم و NFT سودآور برای سپرده گذاری
بازی متاورسی رایگان گریت Grit و کسب NFT - همکاری Gala و Epic بازی متاورسی رایگان گریت Grit و کسب NFT - همکاری Gala و Epic
Script Network - آموزش ایردراپ Script Tv و دریافت توکن SPAY Script Network - آموزش ایردراپ Script Tv و دریافت توکن SPAY

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید